fbpx

Trening w łóżku: schudnij nie wychodząc z łóżka!

0

Największym wrogiem ćwiczeń jest lenistwo. Jeśli lenistwo przeszkadza Ci w treningu, przez co Twoja droga do szczupłej sylwetki wydłuża się, wypróbuj trening w łóżku!

Trening w łóżku zajmie Ci zaledwie 10 minut. Wykonuj go każdego dnia, od razu po przebudzeniu. Oprócz lepszej sylwetki zyskasz także zastrzyk energii na cały dzień. Dodatkowo zwiększysz wytwarzanie hormonów, poprawisz przepływ krwi, oraz dotlenisz organizm!

Poranny trening w łóżku rozpocznij od krótkiej gimnastyki, następnie wykonaj kilka ćwiczeń, które zaangażują do pracy całe Twoje ciało. Poniżej prezentujemy przykładowy zestaw ćwiczeń.

Trening w łóżku: gimnastyka

  • Zacznij od rozciągania. Wyciągnij ręce i nogi w górę, następnie w bok i za głowę, najmocniej jak tylko potrafisz. W każdej pozycji wytrzymaj kilka sekund. Następnie spleć dłonie na szyi, wyprostuj nogi i palce u stóp i wyciągnij całe ciało, również wytrzymując kilka sekund. Powtórz te czynności trzy razy.
  • Połóż się na plecach, ręce i nogi ułóż wzdłuż ciała. Biorąc wdech ugnij prawą nogę przyciągając kolano do klatki. Wytrzymaj kilka sekund, po czym wyprostuj nogę wydychając powietrze. Następnie zrób to samo zginając lewą nogę. Wykonaj po 5 powtórzeń na każdą nogę.

Trening w łóżku: ćwiczenia

Po zakończeniu gimnastyki Twoje ciało jest z pewnością przebudzone i naładowane energią. Korzystając z tego wstań z łóżka i od razu zabierz się za ćwiczenia opisane poniżej.

  1. Zrób 10 przysiadów. Palce u stóp skieruj na zewnątrz. Pamiętaj by nie odrywać pięt od podłogi, oraz by podczas przysiadu kolana nie wyszły za linię palców. Ćwiczenie wykonuj powoli, gdy mięśnie są najbardziej napięte wstrzymaj ruch na 3 sekundy.
  2. Przyjmij pozycję jak do pompki z tą różnicą, że zamiast na dłoniach, oprzyj się na przedramionach i łokciach. Napnij brzuch, ciało musi tworzyć linię prostą. W tej pozycji wytrzymaj pół minuty.
  3. Zrób kilka pompek. Ilość dobierz tak, by ćwiczenie nie było dla Ciebie zbyt ciężkie. Jeśli nie jesteś w stanie zrobić zwykłych pompek, zamiast na stopach, oprzyj ciężar ciała na kolanach (dalej utrzymując ciało w linii prostej).
  4. Wykonaj ćwiczenia 1-3 ponownie.

Wystarczy kilka minut każdego ranka, by utrzymać dobrą formę i nie mieć problemu z nadmiarem tłuszczu. Po szybkim porannym treningu przygotuj sobie gofry w wersji light (sprawdź przepis na gofry light),lub wypij pyszny koktajl odchudzający (sprawdź przepisy na zdrowe koktajle).

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.