fbpx

8 sposobów: Jak oszukać głód?

0

Dla wielu osób odchudzanie jest niezwykle ciężkie przez nieustające uczucie głodu. Jak myślicie, może kluczem do szczupłej sylwetki jest po prostu pozbycie się go? Dziś przedstawiam 8 sposobów, które pozwolą Wam oszukać głód!

Gdy podejmujemy decyzję o zmianie swojego życia, rozpoczęciu ćwiczeń i ograniczeniu jedzenia jesteśmy pełni motywacji i wszystko wydaje się proste (gdyby jednak dla Ciebie nie było, sprawdź jak ćwiczyć i łatwo ułożyć dietę). Niestety, po kilku lub kilkunastu dniach motywacja opada, a my musimy zmierzyć się z twardą rzeczywistością. Chęć na codzienne wykonywanie ćwiczeń jest coraz mniejsza, do tego ciągle czujemy głód… Na braku motywacji do ćwiczeń skupie się innym razem, dziś chcę pomóc Wam rozwiązać ważniejszą kwestię, czyli kwestię jedzenia i tego, jak oszukać głód.

8 sposobów: Jak oszukać głód?

#1 Między posiłkami pij dużo wody, możesz także ssać kostki lodu. W ten sposób napełnisz żołądek i unikniesz ochoty na podjadanie między posiłkami.

#2 Gdy chcesz schudnąć i zachowujesz deficyt kaloryczny, jadaj na mniejszych talerzach. Może wydawać się to mało istotne, lecz w ten sposób podświadomie poczujesz, że zjadasz więcej (co przełoży się bezpośrednio na stopień odczuwania głodu).

#3 Jedz powoli i starannie przeżuwaj każdy kęs. Jedząc szybko nie dajesz organizmowi czasu na poinformowanie Cię o tym, że czas skończyć jeść (przez co poczujesz sytość dopiero, gdy już zjesz za dużo). Dodatkowo dzięki dłuższemu przeżuwaniu łatwiej strawisz posiłek, unikając problemów żołądkowych.

#4 Pij herbatki z błonnikiem witalnym. Dzięki takiemu naparowi wypełnisz żołądek (dzięki czemu poczujesz sytość), lecz unikniesz jedzenia dużej ilości kalorii. Dzieje się tak, ponieważ błonnik pęcznieje w żołądku wypełniając go i dając uczucie zjedzenia czegoś, jednocześnie nie zawierając minimalną ilość kalorii. Zatem gdy poczujesz ochotę na małą przekąskę, zastąp ją herbatką z ziarnami błonnika! Kliknij i zamów błonnik witalny z zieloną herbatą.

#5 Jedz przy stole i nie oglądaj telewizji podczas jedzenia. Jedzenie przed komputerem lub telewizorem sprawia, że zjadasz nawet dwa razy więcej, zupełnie tego nie zauważając.

#6 Omijaj ulubione bary i kawiarnie. Gdy poczujesz zapach ulubionych fast foodów, ciężko będzie Ci opanować chęć zjedzenia ich (nawet nie czując głodu).

#7 Jedz surowe warzywa. Marchewka, rzodkiewka, ogórek i wiele innych warzyw posiadają „ujemne kalorie”, co sprawia, że są bardzo dobrą propozycją na przekąskę. By dowiedzieć się czym są ujemne kalorie i gdzie można je znaleźć, przeczytaj ten wpis.

#8 Nie bój się suplementów diety. Oczywiście używając ich pamiętaj, by zachować umiar i zdrowy rozsądek. Więcej o suplementach wspomagających odchudzanie dowiesz się czytając ten wpis.


Umiejętność oszukiwania głodu jest bardzo przydatna, ponieważ to uczucie głodu (które zazwyczaj towarzyszy osobom odchudzającym się) jest najczęstszą przyczyną przerywania diety. Jeśli dzisiejszy wpis przypadł Wam do gustu zostawcie pod nim „lajka” oraz udostępnijcie go znajomym. Polubcie mnie też na facebooku, by nie przegapić kolejnych moich wpisów :)

Komentarze

Share.

Comments are closed.