fbpx

10 sposobów na seksowne pośladki!

0

Jedno jest pewne – seksowne pośladki może mieć każdy, wystarczy poświęcić im trochę czasu. By dowiedzieć się jak to zrobić, przeczytaj ten artykuł.

Kształt Twojej pupie nadają przede wszystkim mięśnie pośladków. Jeśli chcesz, by Twoja pupa była seksowniejsza, najefektywniejszym sposobem będą ćwiczenia siłowe. Poniżej przedstawiamy kilka ćwiczeń i trików, które pomogą Ci wymodelować pupę!

Sposoby na seksowne pośladki:

1. Przysiady

Bez wątpienia najlepszym sposobem na ujędrnienie i zaokrąglenie pośladków są przysiady. Robiąc przysiady z ciężarem własnego ciała ujędrnisz pupę. Jeśli chcesz dodatkowo ją zaokrąglić, rób przysiady z obciążeniem.

Stań prosto, ręce wyciągnij przed siebie. Zrób głęboki przysiad, wypychając pupę do tyłu. Staraj się nie wychodzić kolanami poza linię palców.

2. Wykroki

Wykroki to doskonałe ćwiczenie kształtujące nie tylko pośladki, ale także uda i łydki. Jeśli chcesz w większym stopniu stymulować mięśnie pośladków rób wykroki w tył, jeśli natomiast wolisz skupić się na udach i łydkach, rób wykroki w przód.

Stań prosto, wykonaj duży krok w tył. Ugnij jedną nogę tak, by kolano było pod kątem 90 stopni, a drugą, by zatrzymać kolano kilka centymetrów nad ziemią. Zatrzymaj ruch na moment, po czym powróć do pozycji stojącej.

3. Unoszenie nóg na piłce

Doskonałe ćwiczenie modelujące pośladki i brzuch.

Połóż się przodem na piłce stabilizującej. Oprzyj na podłodze dłonie i palce u stóp, wyprostuj nogi. Napinając pośladki unieś nogę do poziomu pośladków, zatrzymaj ruch na moment, po czym opuść nogę.

4.Unoszenie bioder na piłce

Połóż się przodem na piłce stabilizującej (na szczycie piłki powinny znajdować się biodra). Oprzyj dłonie na podłodze, ugnij kolana do kąta prostego i oprzyj uda o piłkę. Napinając pośladki oderwij uda od piłki, zatrzymaj ruch na moment, po czym opuść uda.

5. Unoszenie bioder

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia, a nogi ugnij w kolanach do 90 stopni. Napinając pośladki, unieś je do momentu, w którym Twoje ciało będzie w linii prostej. Wytrzymaj tak kilka sekund, po czym opuść pośladki (zatrzymaj je kilka centymetrów nad ziemią). Pamiętaj, by przez cały czas utrzymywać proste plecy.

6. Bieg w podporze

Przyjmij pozycję do pompki. Przyciągaj do klatki raz lewe, raz prawe kolano, starając się to robić jak najszybciej.

7. Wspinaczka

Bardzo dobrze na mięśnie pośladków wpływają spacery, w szczególności pod górkę. Staraj się często spacerować po takich terenach, a korzystając z bieżni pamiętaj o ustawieniu odpowiedniego nachylenia.

8. Bieganie

Oprócz modelowania pośladków warto także zadbać, by nie pokrywała ich warstwa tłuszczu. Najlepszym sposobem na spalenie zbędnej warstwy tłuszczu jest bieganie. Pamiętaj, by trening biegowy trwał przynajmniej 30 minut, ponieważ dopiero po 20 minutach organizm zaczyna spalać tłuszcz.

9. Bielizna modelująca pośladki

Zanim uda Ci się wymodelować pupę, możesz skorzystać z prostego triku, który podniesie Twoją pupę i sprawi, że będzie wyglądać seksownej. Idealnie nadaje się do tego specjalna bielizna modelująca pośladki.

10. Odpowiednie spodnie

Jeśli masz duże pośladki, powinnaś wybierać spodnie z nieco szerszymi nogawkami, by zrównoważyć ciężar bioder. Dodatkowo wysoki obcas w połączeniu z wydłużonymi nogawkami sprawi, że Twoje nogi będą wydawać się dłuższe.

 

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.