Zestaw ćwiczeń, który zamieni TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ w ENERGIĘ!

0

Na nadmiar tkanki tłuszczowej skarży się aż 80% Polaków. Co zrobić, by raz na zawsze się jej pozbyć? Z pewnością pomocna będzie dobra dieta. Dziś mam jednak dla Was coś innego, a mianowicie: zestaw ćwiczeń, który zamieni tłuszcz w energię!

Podczas tradycyjnego treningu energię pozyskujemy z glikogenu zmagazynowanego w mięśniach oraz węglowodanów zjedzonych przed treningiem (tylko niewielka część energii pochodzi z tkanki tłuszczowej). Okazuje się jednak, że efektywność ćwiczeń można zwiększyć nawet trzykrotnie wprowadzając kilka zmian do standardowego zestawu treningowego. Nasza trenerka – Anna Konieczny ułożyła specjalny program treningowy, który maksymalizuje ilość spalanej tkanki tłuszczowej. Dziś postaram się go Wam przybliżyć :)

To Ty decydujesz czy ćwiczysz w klubie fitness, czy w domu
Plan treningowy Ani zawiera kilka ćwiczeń z wykorzystaniem przyrządów fitness (dzięki temu ćwiczenia przynoszą lepsze efekty). Nie oznacza to jednak, że trening możesz wykonywać wyłącznie na siłowni. Do wykonania wszystkich ćwiczeń potrzebujesz jedynie skakanki, piłki gimnastycznej, agrafki, hantli i maty treningowej – czyli przyrządów, które pewnie już posiadasz (a jeśli nie – nie wydasz na nie fortuny). To sprawia, że trening możesz wykonać nawet w domu, oglądając ulubiony serial :)

Spalasz głównie tkankę tłuszczową
Cechą która wyróżnia program treningowy Ani spośród innych zestawów ćwiczeń jest skupienie się na spalaniu tkanki tłuszczowej, a nie (jak to często bywa) kalorii. Dzięki zastosowaniu różnych poziomów intensywności, dopasowaniu ciężaru do etapu ćwiczeń oraz połączeniu różnych form aktywności trening skupia się na spalaniu tłuszczu – co jest najczęstszym problemem, z jakim się zmagamy.

ania-zestaw

Przyspieszasz metabolizm
Kolejną zaletą planu treningowego Ani jest jego wpływ na metabolizm Twojego organizmu. Intensywność ćwiczeń oraz częstotliwość treningów dobrana jest w taki sposób, by z tygodnia na tydzień przyspieszać Twoją przemianę materii. Co to dla Ciebie oznacza? Twój organizm będzie sprawniej spalał kalorie – nawet w dni nietreningowe, a efekty które uda Ci się osiągnąć utrzymają się nawet gdy zakończysz cykl treningowy – unikniesz tzw. efektu jo-jo.

il21

Plan dopasowany do Ciebie
Z uwagi na fakt, że w zależności od naszego wieku, wzrostu, wagi oraz przeszłości treningowej skuteczny plan ćwiczeń powinien wyglądać nieco inaczej, nie mogę podać jednego planu dla każdego. W takim razie gdzie możesz znaleźć plan dla siebie? Oto strona, na której po odpowiedzi na niezbędne pytania możesz wygenerować plan treningowy dopasowany do Ciebie :) Możesz wygenerować sam plan ćwiczeń, lub zamówić go wraz z zestawem wszystkich przyrządów treningowych, których będziesz potrzebować ;) Nie przedłużając – plan treningowy możesz wygenerować tutaj >>.

Pobierz swój plan »

Nie zapomnij polubić naszej strony na facebooku, by nie przegapić kolejnych wpisów :)

Komentarze

Share.

Comments are closed.