fbpx

Trening z obciążnikami, czyli trening bez ćwiczeń!

0

Trening z obciążnikami to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie mają czasu na normalne ćwiczenia. Jeśli chcesz spalić dodatkowe kalorie i zacząć tracić na wadze, wypróbuj go koniecznie :)

Obciążniki na kostki i nadgarstki to doskonały sprzęt treningowy, który idealnie sprawdza się podczas wykonywania codziennych czynności. Dzięki nim nawet podczas zwykłego spaceru możesz spalić znacznie więcej kalorii (co oznacza skuteczniejsze i szybsze odchudzanie). Zatem jeśli brakuje Ci czasu na wykonywanie tradycyjnych ćwiczeń, zamów obciążniki już teraz i zacznij spalać kalorie dwa razy szybciej :)

Dlaczego warto używać obciążników?

Czy nie marzyliście nigdy o tym, by chudnąć, robiąc to, co zwykle? Bo ja tak ;) Dzięki obciążnikom wykonując codzienne obowiązki można spalić o wiele więcej kalorii. Zdziwicie się, jak męczące (a więc i odchudzające) może być zwykłe sprzątanie, robienie zakupów czy spacer po parku :)

Jak dobrać odpowiednie obciążniki?

Wybór obciążników jest dość istotny. Jeśli zamierzasz nosić je na nadgarstkach, warto wybrać takie z otworem na palce (dzięki temu nie będą się ruszać i przeszkadzać w wykonywaniu obowiązków). Pamiętaj także, by obciążenie dodawać stopniowo (w przeciwnym wypadku Twoje stawy nie zdążą się przyzwyczaić do większego obciążenia, przez co narazisz się na bolesne kontuzje).
Przez pierwsze dwa tygodnie idealnie sprawdzą się dwa obciążniki po 1 kg każdy. Dopiero po tym czasie – jeśli czujesz, że jesteś w stanie – możesz zacząć myśleć o zwiększeniu obciążenia.

Tradycyjny trening z obciążnikami

Jeśli wykonujesz zwykłe ćwiczenia, również możesz dodać do nich obciążniki (dzięki temu trening będzie efektywniejszy). Robiąc brzuszki załóż obciążniki na nadgarstki, a ręce spleć na klatce piersiowej (mięśnie brzucha będą znacznie lepiej stymulowane). Podczas biegania, skakania na skakance, czy nawet przy zwykłych wymachach nóg, doskonale spiszą się obciążniki na kostki. Pamiętaj jednak, by nie stosować od razu zbyt dużego obciążenia.

 

Jak wiadomo, odchudzanie to w 70% odżywianie i tylko w 30% ćwiczenia. Zatem by zrzucić zbędne kilogramy nie wystarczy tylko ćwiczyć, ale w szczególności odpowiednio się odżywiać. Wszystkich, którzy chcą spalić nadmiar tłuszczyku zachęcam do skorzystania z naszej oferty i zamówienia diety, którą nasz dietetyk ułoży specjalnie dla Ciebie. Nie marnuj czasu, zamów dietę i zacznij zrzucać zbędne kilogramy od dziś! :)

Dowiedz się więcej o naszej Diecie »

Tak będzie wyglądać Twoja dieta:

11

Nie zapomnij polubić mnie na faceboooku, by nie przegapić kolejnych wpisów :)

Komentarze

Share.

Comments are closed.