fbpx

Trening odchudzający – do wykonania W DOMU!

0

Trening odchudzający do wykonania w domu to doskonała propozycja dla wszystkich, którzy chcą zrzucić kilka kilo, lecz szybko tracą motywację do ćwiczeń. Wypróbuj go koniecznie! :)

Każdy, kto marzy o pięknej figurze w pewnym momencie mówi sobie DOŚĆ. Dość złym nawykom,  dość lenistwu, dość braku konsekwencji. Każdy z nas chce, by cel, do którego dążymy został osiągnięty, a nie porzucony w zapomnienie. Co możemy zrobić, by nasze ćwiczenia, które mają nas zaprowadzić do szczupłej sylwetki nie skończyły się po kilkunastu dniach? Dobrym pomysłem jest trenowanie w zaciszu domowym :) Poniżej przedstawiamy trening odchudzający do wykonania w domu!

Czego będziesz potrzebować?
Do wykonania ćwiczeń opisanych poniżej nie potrzebujesz hantli, ani żadnych wymyślnych sprzętów fitness. Wystarczy Ci jedna rzecz, a mianowicie – taśma oporowa (możesz zamówić ją tutaj >>). Taśma jest elastyczna, kompaktowa i może być używana na liczne sposoby. Taśmy, określane też często mianem gumy, pierwotnie stosowane były w celach rehabilitacyjnych. Ich zadaniem była mobilizacja stawów, zwiększenie zasięgu ruchu oraz trening siły mięśniowej. Z biegiem czasu powstały nowe zastosowania taśmy oporowej. Ćwiczenia z taśmą dostarczają licznych efektów, takich jak redukcja wagi, poprawa wytrzymałości, poprawa zakresu ruchu, obniżenie granic bólowych i wiele innych. A co najważniejsze – taśma oporowa kosztuje grosze, pozwalając jednocześnie osiągnąć naprawdę niesamowite efekty!

Trening odchudzający z wykorzystaniem taśmy oporowej:

Ćwiczenie pierwsze:
Taśmę podłóż pod stopy i chwyć jej końce w lewą dłoń. Stań prosto. Następnie przenieś ciężar ciała na lewą nogę, a prawą odsuń w bok tuż nad ziemią, do momentu napięcia gumy. Nie przechylając tułowia, unieś prawą nogę wyżej. Po chwili opuść ją niżej (ale nie na ziemię) i znów unieś. Po serii zmień strony.

To ćwiczenie wzmocni mięśnie pośladkowe oraz przywodziciele i odwodziciele, a dodatkowo wyrzeźbi nogi.

Ćwiczenie drugie:
Usiądź i unieś nogi, zegnij je w kolanach. Pod stopy podłóż taśmę oporową. Skrzyżuj taśmę nad stopami i odchyl tułów, by utrzymać równowagę. Wyprostuj nogi i rozłóż ręce na boki, napinając taśmę i brzuch. Wróć do pozycji początkowej.

To ćwiczenie pozwoli wzmocnić mięśnie proste brzucha.

Ćwiczenie trzecie:
Stań w rozkroku (stopy mniej więcej pod barkami), ręce ułóż wzdłuż tułowia. Taśmę podłóż pod podeszwy butów, a końce napiętej gumy silnym uściskiem trzymaj w dłoniach. Unieś ramiona w górę, łokcie cały czas trzymaj lekko zgięte. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz.

To ćwiczenie pomoże osiągnąć smukłe ramiona i zgrabne plecy, a także wzmocni mięśnie klatki piersiowej.

Jak przyspieszyć efekty ćwiczeń?
Często piszecie nam, że mimo licznych treningów nie widzicie większych efektów. Przyczyna jest prosta – należy pamiętać, że ćwiczenia to zaledwie 30% efektów (a 70% zależy od tego, co i ile jemy). Co zatem należy zrobić, by tracić kilogramy wykorzystując 100% możliwości, a nie zaledwie 30%? Wystarczy jeść w dietetyczny sposób :) To co jeść, ile jeść i kiedy jeść powie Wam nasza aplikacja dietetyczna (możecie założyć ją tutaj >>). Mamy tez coś dla osób, wolących tradycyjne metody odchudzania: W tym miejscu >> możecie zamówić dietę odchudzającą, którą nasz dietetyk ułoży specjalnie dla Was :)

Wypróbuj aplikację dietetyczną »

Wiecie już jak ćwiczyć, oraz jak jeść. Czas zadbać o to, by motywacja nie zniknęła po kilkunastu dniach :) Polubcie naszą stronę na facebooku >>, a nie pozwolimy Wam porzucić dzisiejszych postanowień!

Komentarze

Share.

Comments are closed.