fbpx

Trening na szybkie spalanie tłuszczu!

0

Chcesz szybko schudnąć? To możliwe. Wystarczy dobrać odpowiedni trening oraz pomyśleć o kilku zmianach w odżywianiu. Poniżej prezentujemy najlepszy trening na szybkie spalanie tłuszczu.

Spalenie tłuszczu w szybki i spektakularny sposób jest możliwe pod warunkiem, że zastosujesz odpowiedni i intensywny trening. Niewątpliwie jednym z najlepszych treningów spalających tankę tłuszczową jest trening interwałowy. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak go wykonać by cieszyć się szczupłą i zgrabną sylwetką, czytaj dalej!

Trening interwałowy to trening o bardzo dużej intensywności, wykonywany w krótkim czasie. Polega on na wykonywaniu jak największej ilości powtórzeń w małych odstępach czasu i krótkich przerwach pomiędzy nimi. Dzięki dużej intensywności trening interwałowy spala tłuszcz jeszcze długo po zakończeniu wysiłku, przy czym sam trening nie trwa dłużej niż kilkanaście minut.

Zalety interwałów:

  • Spalanie tłuszczu nawet do 48h po zakończonym treningu.
  • Trening trwa zaledwie kilka – kilkanaście minut.
  • Jeden z najlepszych i najszybszych sposobów na spalenie tłuszczu i osiągnięcie szczupłej sylwetki.
  • Jeśli chcesz, możesz trenować w domu.
  • Trening interwałowy pozwala spalić nawet 3 razy więcej kalorii niż tradycyjny trening.
  • Interwały poprawiają sprawność i wydolność organizmu.

Sprawdź także: Schudnij ćwicząc 15 minut dziennie!

Dlaczego trening interwałowy jest tak skuteczny?

Trenując interwałowo najwięcej kalorii spalasz po treningu (przy dużej intensywności nawet do 48h po). Dzieje się tak, ponieważ po dużym i intensywnym wysiłku, jakim jest dla organizmu trening interwałowy potrzebujesz kolejnej dawki energii na regenerację. Dzięki temu spalasz kalorie (zmagazynowane w postaci tłuszczu) jeszcze długo po zakończeniu ćwiczeń.

Jak wykonywać trening interwałowy?

Trening zacznij od rozgrzewki. Jest ona bardzo ważna, ponieważ podczas intensywnych ćwiczeń łatwo jest nabawić się kontuzji. Więcej o rozgrzewce dowiesz się w tym artykule.

Po zakończonej rozgrzewce wykonaj poniższe ćwiczenia, odpoczywając pomiędzy nimi nie dłużej niż 20 sekund.

1. Wchodzenie na stopień z obciążeniem (60 sekund)

Weź w ręce hantle lub ciężkie butelki z wodą. Stań przed stopniem, następnie staraj się najszybciej jak potrafisz wchodzić jeden stopień do góry, a następnie w dół (raz prawą, a raz lewą nogą). Jeśli jesteś w stanie, pokonuj 2 stopnie stawiając duży krok.

2. Bieganie po schodach (60 sekund)

Stań na klatce schodowej. Następnie najszybciej jak potrafisz wbiegaj po schodach do góry, a następnie w dół.

3. Burpess (60 sekund)

Wyskocz unosząc ręce nad głowę. Przy lądowaniu wykonaj przysiad, oprzyj dłonie na ziemi. Opierając ciężar ciała na rękach wyrzuć nogi do tyłu przyjmując pozycję do pompek. Ponownie wyrzucając nogi powróć do pozycji siadu podpartego, po czym znów wyskocz unosząc ręce.

4. Pompki (60 sekund)

Jeśli nie jesteś w stanie wykonywać pompek przez minutę, rób pompki damskie. Wyglądają tak samo jak zwykłe pompki, lecz zamiast na stopach opierasz ciężar ciała na kolanach (nadal utrzymując ciało w linii prostej).

5. Pajacyki (60 sekund)

6. Brzuszki (60 sekund)

Pamiętaj, że każde z powyższych ćwiczeń należy wykonywać najszybciej jak potrafisz, jednocześnie starając się wykonywać je poprawnie technicznie.

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.