fbpx

„Ile schudnę w 30 dni, jeśli zacznę dziś?” Oto sposób na tłuszcz!

0

Wiele osób zadaje sobie pytanie: „Ile schudnę w 30 dni, jeśli zacznę dziś?” W dzisiejszym wpisie odpowiedź na to pytanie, czyli: Jak schudnąć w 30 dni, by zobaczyć szybkie efekty!

Często brakuje nam motywacji do diety i ćwiczeń – myślę, że znasz to uczucie doskonale. W takich momentach warto uzmysłowić sobie, jakie efekty można osiągnąć w tym czasie. Jak schudnąć w 30 dni, by zobaczyć szybkie efekty? Odpowiedź w dzisiejszym wpisie :)

Czytając ten wpis możesz zrobić dwie rzeczy: zacząć pracę nad swoją sylwetką, lub zostawić to „na później”, czyli nie robić nic. Wbrew pozorom decyzja, którą za chwilę podejmiesz będzie miała większy wpływ na to, jak zaprezentujesz się na plaży podczas najbliższego urlopu, niż myślisz.

Po jednej stronie zdrowe jedzenie, ćwiczenia, szczupła sylwetka, jędrne ciało i brak powodów do wstydu. Po drugiej słodycze, tłuste potrawy, brak zmęczenia, oraz codzienne problemy z tłuszczem i obwisłą skórą . Tylko od Ciebie zależy, którą drogą pójdziesz. Zanim zadecydujesz, zastanów się dwa razy :)

Ile schudnę w 30 dni?

Poniżej przedstawiam kilka propozycji ćwiczeń i aktywności fizycznych, a wraz z nimi ilość kalorii, które spalisz i ilość kilogramów, które stracisz po 30 dniach. Oczywiście nie musisz wybierać jednej aktywności. Możesz dowolnie je mieszać, lub wybrać inną, której nie ma na liście. Pisząc wpis chcę pokazać ile możesz zyskać biorąc się dziś do pracy, oraz ile stracisz, jeśli tego nie zrobisz.

Dietetyczne jedzenie (4 kg w 30 dni)

Dietetyczne jedzenie to tak naprawdę podstawa odchudzania. Większość osób nie wie, czym jest dietetyczne jedzenie, myląc je z tzw.”dietami cud”.

Na dietetyczne jedzenie składa się kilka podstawowych elementów, oraz mnóstwo małych rzeczy, które mogą usprawnić, lub spowolnić proces odchudzania. Do podstawowych elementów należy dbanie o odpowiedni bilans kaloryczny, odpowiedni rozkład makroskładników, dbanie o odpowiednią zawartość błonnika w posiłkach, czy zwracanie uwagi na indeks glikemiczny.

Oprócz tego, na tempo odchudzania mają wpływ wszystkie czynniki, które mogą spowolnić, lub przyspieszyć prace metabolizmu (warto każdego dnia zaliczać kilka z nich, by utrzymywać tempo spalania tkanki tłuszczowej na wysokim poziomie).

Codzienną dietę, oraz małe zadania przyspieszające Twój metabolizm na każdy dzień znajdziesz w moim wyzwaniu: Schudnij w 30 dni.

Wejdź na stronę www.schudnijw30dni.pl , zapisz się i rozpocznij 1 dzień wyzwania jeszcze dziś :)

Ćwiczenia odchudzające

  • Bieganie (1,5 kg w 30 dni)
    Godzina biegu średnim tempem spala średnio 800 kcal. Biegając przez 60 minut co drugi dzień, w ciągu miesiąca spalisz 12000 kcal, co daje utratę około 1,5 kg. O tym jak biegać, by spalać najwięcej tłuszczu napisałem w tym wpisie >>.
  • Tabata (1 kg w 30 dni)
    Tabata to szybki, 4-minutowy trening spalający całkiem dużo kalorii. Podczas jednej sesji tabaty spalisz 100 kcal. Dodatkowo, dzięki przyspieszeniu metabolizmu Twój organizm przez najbliższą godzinę spali dodatkowe 200 kcal więcej, co w sumie da jakieś 300 kcal. Wykonując tabatę co drugi dzień spalisz 5000 kcal w ciągu miesiąca, co daje prawie 1 kg mniej. O tym jak wykonywać tabatę napisałem w tym wpisie >>.
  • Trening „w 7 minut” (1 kg w 30 dni)
    Trening „w 7 minut” to pewna wariacja tabaty, przez co ilość spalanych kalorii jest dosyć podobna. O tym jak wykonywać trening w 7 minut dowiesz się czytając ten wpis >>.
  • 5-minutowy bieg interwałowy (1 kg w 30 dni)
    Bieg interwałowy działa podobnie do tabaty, oraz treningu w 5 minut (główną korzyścią nie są kalorie spalone podczas ćwiczenia, lecz te które zostaną dodatkowo spalone po zakończeniu treningu). Więcej o biegu interwałowym napisałem w tym wpisie >>.
  • Zumba (1 kg w 30 dni)
    Podczas godzinnych zajęć zumby spalisz około 500 kcal, co przekłada się na około 6000 kcal i 1 kg w miesiącu. Zajęcia zumby znajdziesz w każdym klubie fitness. Możesz także wyszukać filmiki instruktażowe w internecie i ćwiczyć zumbę samemu!

Jak schudnąć w 30 dni – podejmij moje wyzwanie!

Jak już wspomniałam kilka akapitów wyżej – na podstawie swojej wiedzy i doświadczeń, stworzyłam 30-dniowe wyzwanie, które krok po kroku pokaże Ci jakie kroki należy wykonywać, by pozbyć się tkanki tłuszczowej.

W wyzwaniu znajdziesz codzienną dietę, małe zadania na każdy dzień, program treningowy na 30 dni (do wykonania w domu) oraz bogatą bazę ponad 700 pysznych, dietetycznych przepisów. Zapisz się >> i jeszcze dziś wykonaj zadania z pierwszego dnia wyzwania :)

 

By sprawdzić ile kalorii spala dane ćwiczenie lub aktywność fizyczna, możesz skorzystać darmowego kalkulatora spalanych kalorii >>. Mam nadzieję, że po przeczytaniu dzisiejszego wpisu chociaż część z Was weźmie się za dietę i ćwiczenia :) Udostępniajcie ten wpis na swoim facebooku. Pokaż im, jak schudnąć w 30 dni! Nie zapomnijcie także polubić naszej strony, by nie ominęły Cię najnowsze wpisy :)

Summary
"Ile schudnę w 30 dni, jeśli zacznę dziś?" Oto sposób na tłuszcz!
Article Name
"Ile schudnę w 30 dni, jeśli zacznę dziś?" Oto sposób na tłuszcz!
Description
Często brak nam motywacji do ćwiczeń i dietetycznego jedzenia. Gdy nie masz ochoty się pocić, pomyśl: "Ile schudnę w 30 dni, jeśli zacznę dziś?" Odpowiedź na to pytanie i wizja Twojej sylwetki da Ci ogromnego kopa do działania. Dodatkowo sprawdź, jak schudnąć w 30 dni korzystając z mojego programu!
Author
Publisher Name
esylwetka.pl

Komentarze

Share.

Comments are closed.