Jak schudnąć 8 kg w miesiąc? Metoda dla wytrwałych.

0

Łatwo jest przytyć – w drugą stronę nie idzie jednak tak lekko. By skutecznie spalać tłuszcz należy „atakować” go na kilka sposobów jednocześnie. Niezbędna jest odpowiednia dieta i regularna, intensywna aktywność fizyczna. Pomocne są także suplementy przyspieszające spalanie tkanki tłuszczowej. W dzisiejszym wpisie pokażę Ci co robić, by w 30 dni schudnąć 8 kg. Zapraszam!

8 kg – czy to aby nie za dużo?
Jeśli w ciągu miesiąca uda Ci się zrzucić 3-4 kg, nie musisz nic zmieniać. 1 kg tygodniowo to optymalne tempo tracenia wagi, które nie obciąży zbytnio Twojego organizmu oraz pozwoli Ci uniknąć efektu jojo. Części osób zależy jednak na tym, by nieco przyspieszyć proces spalania tkanki tłuszczowej. W dzisiejszym wpisie pokazuję jak „dopiąć” odchudzanie, by w 100% wykorzystać możliwości, jakie daje dieta i ćwiczenia fizyczne.

„Atakuj” tkankę tłuszczową z trzech stron!
Łatwo jest przytyć – w drugą stronę nie idzie jednak tak lekko. Jeśli chcesz pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, nie możesz tego robić na pół gwizdka. Najlepsze efekty osiągniesz łącząc dobrą dietę z regularnymi, intensywnymi ćwiczeniami oraz suplementami wspomagającymi proces spalania tłuszczu. Poniżej opisuję każdy element, by wszystko było jasne.

#1: Skuteczna dieta odchudzająca
By dieta była skuteczna, musisz się do niej przyłożyć. Nie wystarczy przestać jeść słodycze, czy po prostu jeść mniej. By w 100% wykorzystać możliwości, jakie daje dieta należy przejść na dietę opartą o liczenie kalorii (wyznaczyć swój limit kaloryczny, a następnie każdego dnia podliczać zjadane kalorie oraz odpowiednio dobierać proporcję makroskładników). Taką dietę możesz ułożyć samemu (jak to zrobić dowiesz się tutaj >>), lub zamówić dietę odchudzającą u naszego dietetyka >> (otrzymasz jadłospisy na każdy dzień, ułożone przez naszego dietetyka indywidualnie dla Ciebie). Możesz także ułatwić sobie liczenie kalorii używając aplikacji dietetycznej, stworzonej po to, by odchudzanie było prostsze i dostępne dla każdego (taką aplikację założysz tutaj >>).

Zamów dietę »

Załóż aplikację dietetyczną »

#2: Regularne, intensywne ćwiczenia
Ćwicząc spalasz kalorie. Jak łatwo się domyślić – im intensywniej ćwiczysz, tym więcej kalorii spalasz. A jeśli chcesz skutecznie i szybko spalać tłuszcz, podczas ćwiczeń musisz dawać z siebie wszystko i robić to regularnie.

Kluczem do sukcesu jest połączenie treningów tlenowych (np. biegania) z interwałami – ćwiczeniami beztlenowymi. 2-3 razy w tygodniu biegaj zgodnie z zasadami opisanymi w tym artykule >>. Dodatkowo kilka razy w tygodniu wykonuj interwałowe zestawy ćwiczeń (na naszej stronie znajdziesz ich wiele, np: tabata, trening w 7 minut, 25-minutowy trening).

Jesteś na instagramie? Jeśli tak, zapraszamy :)

Load More

#3: Zioła, czyli ziołowy suplement wspomagający spalanie tłuszczu
Tak naprawdę sama dieta i ćwiczenia wystarczą, by chudnąć. Jednak jeśli chcesz osiągnąć najlepsze możliwe efekty warto zrobić jeszcze jedną rzecz – wspomóc się suplementem, który przyspieszy proces spalania tkanki tłuszczowej. Ziołowe suplementy pomagają uporać się z problemami trawiennymi, spowolnioną przemianą materii, nadmiernym gromadzeniem wody w organizmie, cellulitem oraz nadmiernym apetytem. Jeśli odchudzanie przychodzi Ciężko, warto je sobie ułatwić :)

Zamów suplement wspomagający odchudzanie »

To by było na tyle. Trzymając się powyższych zasad odchudzanie przestanie być dla Ciebie problemem :) Nie zapomnij udostępnić mojego dzisiejszego wpisu znajomym, oraz polubić nas a facebooku (by nie przegapić kolejnych wpisów). Cześć! :)

Komentarze

Share.

Comments are closed.