13 sposobów: Jak przyspieszyć spalanie TKANKI TŁUSZCZOWEJ?

0

Jak pozbyć się tkanki tłuszczowej? To pytanie zadajecie nam najczęściej, a my podsuwamy Wam przeróżne rozwiązania. Dziś przygotowałam dla Was 13 prostych sposobów, które przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej. Zapraszam! :)

Sposoby które opisuję poniżej są niezwykle proste, dzięki czemu możesz zacząć stosować je „od zaraz”, nie odczuwając tego. Pamiętaj jednak, że mają one za zadanie jedynie przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej. Jeśli na co dzień nie dbasz o swoją dietę i nie wykonujesz ćwiczeń, te sposoby same w sobie nie spowodują utraty tłuszczu.

Bezpośredni wpływ na utratę tłuszczu ma odpowiednia dieta i ćwiczenia fizyczne. O dietę możesz zadbać z pomocą specjalnej aplikacji dietetycznej (takiej jak ta: klik), możesz skorzystać z profesjonalnie ułożonej diety odchudzającej (znajdziesz ją tutaj: klik), możesz też ułożyć taką dietę samodzielnie (instrukcja jak to zrobić: klik). Jeśli chodzi o ćwiczenia, wiele sprawdzonych zestawów treningowych, które możesz wykonać w domu znajdziesz na naszej stronie. Moje ulubione to: zestaw #1 >>, zestaw #2 >>, zestaw #3 >>.

13 sposobów: Jak przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej?

#1: Pij dużo wody.
(najlepiej około 2 litrów dziennie)

#2: Jedz warzywa do każdego posiku.
(warzywa zawierają niewiele kalorii i dużo błonnika, dzięki czemu możesz nasycić głód nie rujnując diety)

#3: Pij mleko (max 1,5%).
(picie mleka o wyższej zawartości tłuszczu sprawia, że jest ono dość kaloryczne)

#4: Codziennie przyjmuj witaminę D.
(szczególnie zimą ważne jest, by przyjmować odpowiednią ilość witaminy D – możesz zamówić ją tutaj >>)

#5: Jedz produkty bogate w żelazo.
(przy niedoborze żelaza pojawiają się zaburzenia uczucia łaknienia, przez co nieustannie mamy ochotę coś zjeść)

#6: Staraj się jeść jak najwięcej błonnika.
(błonnik wchłania wodę, wypełnia żołądek i daje uczucie sytości. Możesz czerpać go z produktów spożywczych, bądź specjalnych suplementów)

#7: Nigdy nie rezygnuj ze śniadania.
(mimo iż wiele osób podświadomie uważa inaczej, śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, również dla naszej sylwetki. Rezygnując z niego spowalniamy swój metabolizm na cały dzień, co niesie za sobą poważne konsekwencje)

#8: Używaj ostrych przypraw.
(ostre przyprawy – takie jak chilli, curry, imbir czy czosnek – przyspieszają tempo przemiany materii, dzięki czemu organizm spala kalorie szybciej i sprawniej)

#9: Pij zieloną herbatę.
(zielona herbata pozytywnie wpływa na proces spalania tłuszczu. Pij 2 filiżanki zielonej herbaty dziennie)

#10: Jedz produkty bogate w kwasy omega 3 i 6.
(produkty bogate w kwasy mega 3 i 6 to na przykład: ryby, owoce morza, orzechu, migdały, produkty sojowe, awokado)

#11: Unikaj wody gazowanej.
(mimo iż nie jest złym wyborem, bąbelki w niej zawarte pobudzają apetyt, a tego lepiej unikać)

#12: Jedz naturalne produkty.
(im mniej przetworzone produkty zjadamy, tym lepiej dla naszej sylwetki. Jedzenie mocno przetworzonych produktów zwiększa ryzyko wystąpienia otyłości brzusznej)

#13: Wzbogać swoją dietę w proteiny.
(proteiny – inaczej białka – wspomagają spalanie tłuszczu, zachowując jednocześnie dotychczasową masę mięśni – dzięki czemu po straceniu kilku kilogramów unikamy obwisłej skóry)

Na dziś to tyle. Jeśli mój wpis przypadł Ci do gustu koniecznie udostępnij go znajomym – niech też poznają 13 FIT sposobów :) ie zapomnij też polubić naszej strony na facebooku, dzięki czemu nie przegapisz kolejnych wpisów ;) Cześć!

Komentarze

Share.

Comments are closed.