Płaska pupa? Sprawdź, jak ją zaokrąglić!

0

Pupa to bardzo seksowny element ciała pod warunkiem, że jest ona jędrna i okrągła. Jeśli Twoja pupa nie spełnia tych wytycznych, z pomocą przychodzi Ci nasz artykuł. Przedstawiamy kilka skutecznych sposobów, które zaokrąglą i ujędrnią Twoją pupę!

Płaska pupa to problem, z którym zmaga się wiele osób. Istnieje kilka sposobów na zaokrąglenie i ujędrnienie pośladków. By osiągnąć najlepsze i najszybsze efekty, proponujemy zastosować się do wszystkich z wymienionych poniżej.

1. Trenuj swoją pupę

Niewątpliwie ćwiczenia fizyczne są najskuteczniejszą metodą na poradzenie sobie z problemem płaskiej pupy. Proponujemy trzy proste ćwiczenia, które możesz wykonywać bez wychodzenia z domu. efekty zobaczysz już po 3 tygodniachSprawdź, jak wykonywać ćwiczenia zaokrąglające pupę.

2. Napinaj mięśnie pośladków

By efekty były lepsze i przyszły szybciej, warto dodatkowo stymulować mięśnie pośladków w trakcie dnia. Gdy stoisz na przystanku, myjesz zęby czy stoisz w kolejce w sklepie, napnij pośladki, utrzymaj to napięcie przez kilka sekund i rozluźnij. Im więcej spięć wykonasz w ciągu dnia, tym lepiej dla Ciebie i Twojej pupy!

3. Pamiętaj o właściwej postawie ciała

To jak prezentuje się Twoje ciało w dużej mierze zależy od postawy którą przybierasz. Kiedy się garbisz nie tylko Twoje plecy wyglądają mało atrakcyjnie. Dodatkowo Twój brzuch staje się bardziej wystający, a seksowne wygięcie nad pośladkami zanika.

4. Pozbądź się cellulitu

Cellulit zwykle jest niewidoczny, ponieważ znajduje się pod ubraniem. Jednak gdy już je zrzucisz, nie wygląda zbyt atrakcyjnie. Nie ma się jednak czym przejmować, istnieje kilka skutecznych metod, pozwalających w prosty sposób się go pozbyć! Jeśli chcesz pozbyć się cellulitu, koniecznie przeczytaj ten artykuł!

5. Zadbaj o odpowiedni ubiór

Oczywiście nie zaokrąglisz pośladków z dnia na dzień. Do czasu zobaczenia pierwszych efektów możesz zacząć ubierać się w taki sposób, by Twoja pupa prezentowała się lepiej. Wybieraj spodnie i spódnice z kieszeniami na pośladkach naszytymi nieco wyżej, spódnice ołówkowe lub typu „tulipan”. Staraj się unikać dżinsów typu „skinny” oraz wąskich kombinezonów.

Dodatkowo na rynku pojawia się coraz więcej rajstop oraz majtek podnoszących płaskie pośladki. Może wydawać się to śmieszne, lecz efekty są naprawdę zdumiewające!

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.