PLANK CHALLENGE: schudnij ćwicząc do 5 minut dziennie!

0

Plank challenge to 30 dniowe wyzwanie, dzięki któremu w prosty sposób wymodelujesz swój brzuch. Jego największą zaletą jest to, że codzienny trening trwa od 15 sekund do 5 minut!

Plank (tzw. deska) to ćwiczenie izometryczne, polegające na utrzymywaniu ciała w linii prostej, podpierając się na łokciach i stopach. Ćwiczenie wydaje się banalne, jednak już po kilku dniach poczujesz, że nie jest to takie proste.

Podejmij wyzwanie PLANK CHALLENGE, by już za 30 dni cieszyć się szczupłą i zgrabną talią! Codzienne wykonywanie „deski” wymodeluje Twoją talię, dzięki czemu Twój brzuch będzie prezentował się bardzo seksownie!

PLANK CHALLENGE: Jak zacząć?

Tabela poniżej przedstawia ilość czasu, jaką należy wytrzymać w pozycji deski każdego dnia. Pamiętaj, by przed rozpoczęciem ćwiczenia wykonać krótką rozgrzewkę. Zrób 20 pajacyków, kilka skłonów, krążenie bioder. Następnie przyjmij pozycję deski i utrzymaj ją przez odpowiednią ilość czasu.

Jak wykonać deskę?

Przyjmij pozycję jak do pompki, lecz zamiast na dłoniach, ciężar ciała oprzyj na łokciach. Nie przeginaj ciała ani w górę, ani w dół. Nogi, tułów i głowa powinny tworzyć linię prostą. W takiej pozycji wytrzymaj określoną w tabeli poniżej ilość czasu, przez cały czas mocno napinając brzuch, uda, pośladki i bicepsy.

Udostępnij PLANK CHALLENGE na facebooku!

Podejmując się wyzwania PLANK CHALLENGE udostępnij ten artykuł na facebooku, by zaangażować do zabawy więcej osób. Dodatkowo zmotywuje Cię to do ukończenia wyzwania!

A czy Ty podejmiesz wyzwanie? : )

plank challenge

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

 

Komentarze

Share.

Comments are closed.