Otyłość brzuszna – dlaczego nie znika? Tydzień płaskiego brzucha [część 3 z 5]

0

Tydzień płaskiego brzucha: Otyłość brzuszna – dlaczego tak trudno się jej pozbyć? [część 3 z 5]

Dlaczego otyłość brzuszna dotyka tak wielu z nas? Dlaczego tak trudno się jej pozbyć? Przyczyną są błędy, o których często nawet nie mamy pojęcia! Dziś przyjrzymy się najczęstszym błędom dietetycznym, które popełniamy na co dzień :) Zapraszam!

Przyszedł czas na trzeci artykuł z serii „Tydzień płaskiego brzucha”. W pierwszej części przyjrzeliśmy się kluczowej kwestii, od której zależy aż 70% efektów odchudzania brzucha – czyli diecie (pierwsza część tutaj >>). W drugiej części pokazałam ćwiczenia modelujące brzuch, które sama wykonuje (druga część tutaj >>). Dzisiejszy artykuł kieruję do tych, którzy stosują się do zasad opisanych w dwóch pierwszych częściach, a mimo to nie mogą schudnąć. Do dzieła! :) (PS: nie zapomnij polubić nas na Facebook’u – by nie przegapić kolejnych części ;) )

Otyłość brzuszna – najczęstsze błędy:

Błąd #1: Dieta „na oko”
O ile przemyślana, zbilansowana dieta nie jest obowiązkowa podczas codziennego życia w stylu fit (np. gdy chcesz utrzymać szczupłą sylwetkę), o tyle podczas spalania tłuszczu jest ona niezbędna. O tym jak powinna wyglądać dieta spalająca tłuszcz napisałam już w pierwszej części >>. Jeśli nie chce Ci się jednak jej czytać, możesz skorzystać z naszej aplikacji do układania diety >>, lub zamówić sprawdzoną dietę odchudzającą od naszego dietetyka >>.

Błąd #2: Brzuszki, brzuszki i jeszcze raz brzuszki…
„O nie, mój brzuch wygląda okropnie! I jeszcze ten tłuszcz… Wiem! Będę robić brzuszki!” – pomyślało 100 tysięcy polaków :) A że brzuszki nie przyniosły żadnych efektów, wszyscy zaczęli opowiadać o tym, że otyłość brzuszna to coś, z czym wygrać się nie da. A przecież wystarczy odpowiednia dieta + dobrze dobrane ćwiczenia… ;)

Błąd #3: Kalorie ukryte w napojach
Częstą przeszkodą w drodze do szczupłego brzucha są kalorie, o których istnieniu nie mamy pojęcia – na przykład te ukryte w napojach. Nie uwierzysz, jak dużo kalorii (i cukru!) kryją w sobie te niepozorne produkty! Koniecznie wliczaj je do swojej dziennej puli kalorii (np. w naszej apce >>). Zobacz też, ile cukru zawierają soki i napoje popularnych producentów >>.

Błąd #4: Brak systematyczności
Odchudzanie to maraton, nie sprint. 2-tygodniowa dieta trzymana na 100% nie da Ci praktycznie nic, za to 3 miesiące diety trzymanej na 90% to przynajmniej 9 kg tłuszczu mniej (dlatego podczas odchudzania warto używać naszej aplikacji >>). Raz na kilkanaście dni możesz zrobić sobie mały „cheat day” i zjeść to, na co masz ochotę. Ważne jednak, by przez większość czasu trzymać się diety ;)

A jakie są Wasze sposoby na skuteczne odchudzanie? Piszcie w komentarzach! Autor najciekawszego z nich otrzyma ode mnie 30-dniowy abonament na wszystkie rozszerzone funkcje naszej aplikacji dietetycznej ZA DARMO :)

Komentarze

Share.

Comments are closed.