fbpx

Olej kokosowy – tajna broń na tkankę tłuszczową!

0

Olej kokosowy jest coraz częściej stosowanym, naturalnym suplementem diety. W dzisiejszym artykule dowiesz się jak go stosować, by wspomagać spalanie tkanki tłuszczowej. Zapraszam! :)

Czym jest olej kokosowy i jakie ma właściwości?
Olej kokosowy pochodzi z miąższu kokosów. Wśród osób prowadzących zdrowy styl życia staje się on coraz bardziej popularnym produktem. Ma postać stałą, a po podgrzaniu płynną. Posiada wiele pozytywnych właściwości, a jednymi z najbardziej docenianych są jego właściwości odchudzające oraz spalające tkankę tłuszczową. Niektórym może wydawać się nieprawdopodobne, że olej kokosowy (będący tłuszczem) nie wpływa negatywnie na naszą sylwetkę, a wręcz przeciwnie – pozwala tracić na wadze. Bardzo ważną informacją jest to, że olej kokosowy najsprawniej rozprawia się z tłuszczem w okolicach ud i brzucha.

Według przeprowadzonych badań wystarczą 3 miesiące regularnego spożywania oleju, by zobaczyć efekty. Jest to więc doskonały wspomagacz w walce ze zbędnymi kilogramami. Dzieje się tak dlatego, ponieważ olej kokosowy zawiera tłuszcz w postaci trójglicerydów średnio łańcuchowych, który nie odkłada się w postaci tkanki, lecz spala kalorie i produkuje energię. Poza tym olej kokosowy ma wiele innych właściwości: posiada działanie antybakteryjne i antywirusowe, obniża poziom cholesterolu (nie odkłada się w tętnicach jak inne tłuszcze!), poprawia czynniki krzepnięcia krwi, oraz wyrównuje poziom hormonów w organizmie. Można stosować go zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie – na skórę, włosy oraz zęby.

Gdzie możemy kupić olej z miąższu kokosów?

Olej z miąższu kokosów (kokosowy) można znaleźć w sklepach ze zdrową żywnością (zarówno w tych stacjonarnych, jak i internetowych >>), a także w niektórych supermarketach. Kupując go należy zwrócić uwagę na to, by był nierafinowany, z pierwszego tłoczenia, tłoczony na zimno. Olej rafinowany posiada o wiele mniej drogocennych substancji i nie jest tak zdrowy dla naszego organizmu jak nierafinowany. Jeżeli na opakowaniu znajdziemy informację, że olej kokosowy jest bezzapachowy, oznacza to, że został poddany procesowi rafinacji. Olej nierafinowany powinien mieć bowiem delikatny, kokosowy zapach i smak. Olej kokosowy którego używam ja możesz zamówić w tym miejscu >>. :)

W jaki sposób jeść olej kokosowy?

W jaki sposób spożywać olej z kokosów? Z czym go łączyć, do czego dodawać? Niektórzy jego wielbiciele jedzą go łyżką prosto ze słoika. Mamy jednak do wyboru wiele innych opcji. Olejem z miąższu kokosa możemy smarować chleb. Możemy dodawać go do koktajli owocowych, deserów, do pieczenia słodkiego pieczywa. Bez obaw możemy również na nim smażyć – podczas podgrzewania oleju kokosowego do wysokiej temperatury nie wydzielają się uboczne, szkodliwe substancje. Smażenie na oleju kokosowym jest więc zdrowsze niż na przykład smażenie na oliwie. W ciągu dnia powinniśmy spożywać około 2 łyżek oleju, by doświadczyć jego zdrowotnych właściwości.

Podobał Ci się dzisiejszy wpis? Koniecznie udostępnij go swoim znajomym, oraz zostaw „lajka” :) Nie zapomnij też polubić nas na facebooku, by nie przegapić kolejnych wartościowych wpisów!

Komentarze

Share.

Comments are closed.