Jak schudnąć skacząc na skakance? JUMPING CHALLENGE!

0

Największą przeszkodą w drodze do zgrabnej i szczupłej sylwetki jest często szybka utrata motywacji. Jest na to prosty sposób – podjęcie naszego wyzwania i zaproszenie do niego znajomych! Jeśli zastanawiasz się jak schudnąć, podejmij wyzwanie jumping challenge!

Jumping challenge wykorzystuje ćwiczenia z użyciem skakanki. Skakanka jest doskonałym przyrządem, pozwalającym w przyjemny sposób poprawić Twoją figurę i kondycję, a skacząc na niej pobudzasz wszystkie mięśnie Twojego ciała. Plan treningu JUMPING CHALLENGE znajduje się na końcu artykułu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o treningach ze skakanką, kliknij!

Jumping challenge: podstawowe zasady

  • Trenuj według planu znajdującego się na końcu artykułu. Dzięki temu już za 30 dni zauważysz znaczącą poprawę Twojej sylwetki!
  • Udostępnij ten artykuł na facebooku, oraz wrzuć go na tablicę znajomym. Podejmując wyzwanie wraz ze znajomymi będziecie się wzajemnie motywować, a podstawowym założeniem jumping challenge jest zaproszenie do zabawy jak największej ilości osób! :)
  • Dobierz odpowiednią długość skakanki. Bez tego nie osiągniesz odpowiednich efektów! Stań na środku skakanki. Jej rączki powinny sięgać Ci do pach. By skrócić skakankę wystarczy zawiązać kilka supełków przy jej rączkach. Jeśli natomiast skakanka jest za krótka, a nie ma na niej żadnych supełków, musisz kupić nową, dłuższą.
  • Często zmieniaj techniki skakania. Pozwoli Ci to rozwinąć koordynację i równowagę, a dodatkowo treningi nie będą nudne. Zacznij od skoków z nogi na nogę. Następnie naucz się skakać ze złączonymi nogami, ze skrzyżowanymi rękoma, spróbuj wykonać dwa obroty podczas jednego podskoku… Możliwości są nieograniczone!
  • Nie zapominaj o odpowiedniej rozgrzewce, pozwala ona uniknąć zakwasów i kontuzji. Dodatkowo dzięki odpowiedniemu rozciąganiu przed i po treningu przyspieszasz jego efekty! Sprawdź jak się rozciągać.

jumping challenge

Jumping challenge: zalety

  • Spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej – skakanie na skakance jest treningiem aerobowym, tak jak bieganie, jazda na rowerze czy pływanie. Oznacza to, że jest to jedno z najlepszych ćwiczeń spalających tłuszcz!
  • Poprawa kondycji, koordynacji i równowagi.
  • Wzmocnienie mięśni brzucha – podczas skakania na skakance mięśnie brzucha intensywnie pracują stabilizując sylwetkę i utrzymując równowagę.

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage i kanał na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.