Jak zaokrąglić pupę w 30 dni? SQUAT CHALLENGE!

5

Okrągła i jędrna pupa to marzenie każdej kobiety. Istnieje jedno proste ćwiczenie, dzięki któremu możesz zaokrąglić pupę już w 30 dni! Trzymaj się planu treningowego przedstawionego w tym artykule, a już za miesiąc będziesz się cieszyć okrągłą i jędrną pupą!

Cudownym ćwiczeniem pozwalającym zaokrąglić pupę w 30 dni jest ćwiczenie powszechnie znane, czyli przysiady. By osiągnąć najlepsze efekty trzeba odpowiednio zwiększać intensywność treningu, pamiętać o odpoczynku i regeneracji, oraz prawidłowo wykonywać ćwiczenie. Zadbaj o swoją pupę i rzuć wyzwanie znajomym wstawiając im na tablicę ten artykuł! SQUAT CHALLENGE to doskonały sposób na połączenie dobrej zabawy z budowaniem seksownej sylwetki!

Podstawowe zasady SQUAT CHALLENGE:

  • Wykonuj ćwiczenia według rozpiski przedstawionej poniżej. Jeśli nie jesteś w stanie wykonać takiej liczby powtórzeń, zmniejsz ją o połowę.
  • Pamiętaj o odpowiedniej technice, to bardzo ważne. By dowiedzieć się jak poprawnie wykonywać przysiady, przeczytaj ten artykuł do końca.
  • Pamiętaj o odpowiednim rozciąganiu przed i po treningu. Pozwoli Ci to uniknąć zakwasów i kontuzji, oraz przyspieszy efekty ćwiczeńSprawdź jak należy się rozciągać!
  • Udostępnij ten artykuł na swojej tablicy na Facebooku oraz poleć go znajomym! Najważniejszym założeniem SQUAT CHALLENGE jest to, by zaangażować w tę zabawę jak najwięcej osób! :)

Jak poprawnie wykonywać przysiady:

Ustaw stopy na szerokość barków, palce skieruj na zewnątrz. Ręce spleć na karku lub wyciągnij do przodu. Napnij brzuch, przez cały czas utrzymuj wyprostowane plecy. Powoli zrób przysiad, kolana kieruj na zewnątrz. Pamiętaj, by kolana nie wyszły za linię palców u stóp (w tym celu podczas robienia przysiadu wypnij pupę do tyłu i pochyl się do przodu). Zejdź najniżej jak potrafisz, zatrzymaj ruch na chwilę, po czym wróć do pozycji startowej.
squat challenge

Komentarze

Share.