Jak ujędrnić biust? 4 ćwiczenia na jędrne piersi!

6

Jak ujędrnić biust? Większość mężczyzn zwraca ogromną uwagę na kobiecy biust. Warto więc zadbać o to, by dobrze się on prezentował. Co zrobić, by piersi były duże i jędrne? Jakie ćwiczenia najlepiej wpłyną na biust? By się tego dowiedzieć, koniecznie przeczytaj ten artykuł!

Większość kobiet, by ujędrnić biust stosuje najróżniejsze kremy, zapominając o naturalnych metodach na poprawienie wyglądu swoich piersi. Trenując według naszych zasad ujędrnisz piersi, które dodatkowo uniosą się do góry, oraz skorygujesz postawę, dzięki czemu Twój biust będzie lepiej wyeksponowany. Pierwsze efekty zobaczysz już po 2 tygodniach!

Jak wykonywać ćwiczenia i ujędrnić biust?

  • Ćwiczenia wykonuj obwodowo. Oznacza to, że po wykonaniu pierwszego ćwiczenia wykonaj drugie, następnie trzecie, czwarte i piąte. To jest jeden obwód.
  • Trenuj co drugi dzień.
  • Podczas treningu wykonaj 3 obwody. Dodatkowo pamiętaj o odpowiednim rozciąganiu przed i po treningu, dzięki czemu osiągniesz lepsze efekty. Więcej o rozciąganiu przeczytasz tu.
  • W każdym ćwiczeniu wykonaj 15 powtórzeń.
  • Między kolejnymi obwodami odpocznij chwilę, natomiast między ćwiczeniami nie rób sobie przerwy.

4 ćwiczenia ujędrniające biust:

Jak ujędrnić biust – ćwiczenie 1:

Stań prosto, złóż dłonie na wysokości piersi, wypychając łokcie na bok. Dociśnij dłonie do siebie, napnij mięśnie klatki piersiowej i utrzymaj to napięcie przez 10 sekund. Wykonaj 15 takich powtórzeń.

Jak ujędrnić biust – ćwiczenie 2:

Mało która z Pań jest w stanie zrobić kilka pompek. Jest na to dobry sposób: damskie pompki. Przyjmij klasyczną pozycję do pompek, lecz kolana połóż na ziemi (utrzymując ciało w linii prostej). Dłonie połóż na ziemi, na szerokość barków. Powoli zejdź w dół, uginając ręce w łokciach. Gdy Twoje piersi będą 2 cm od ziemi zatrzymaj ruch na chwilę, po czym wróć do pozycji startowej. Wykonaj 15 takich powtórzeń.

Jak ujędrnić biust – ćwiczenie 3:

Stań prosto, dłonie połóż na biodrach. Powoli wypnij piersi do przodu, a łokcie skieruj do tyłu (staraj się je złączyć za plecami, lecz nie odrywaj dłoni od bioder). Gdy osiągniesz maksymalne napięcie, wytrzymaj w tej pozycji chwilę, następnie powoli wróć do pozycji startowej. Wykonaj 15 takich powtórzeń.

Jak ujędrnić biust – ćwiczenie 4:

Do tego ćwiczenia potrzebować będziesz gumowej taśmy lub sznurka. Stań prosto, przeciągnij sznurek za plecami i trzymaj go w dłoniach. Unieś wyprostowane ręce w bok, a następnie postaraj się złączyć je przed sobą. Sznurek powinien być takiej długości, by mniej więcej w połowie ruchu uniemożliwić złączenie rąk. W tej pozycji cały czas staraj się złączyć ręce, utrzymując napięcie mięśni przez chwilę. Następnie wróć do pozycji startowej. Wykonaj 15 takich powtórzeń.

 

Powiązane artykuły:

http://www.esylwetka.pl/zgrabna-sylwetka-w-3-tygodnie/

http://www.esylwetka.pl/jak-ujedrnic-posladki-3-proste-kroki-do-jedrnej-pupy/

http://www.esylwetka.pl/czy-warto-sie-rozciagac-rozciaganie-statyczne-i-dynamiczne/

Komentarze

Share.