Jak szybko schudnąć 5 kg? Przygotuj się do diety!

0

Jak szybko schudnąć 5 kg? Zaczynamy!

Zastanawiasz się, jak szybko schudnąć 5 kg? To prostsze niż myślisz! Postępuj zgodnie z moimi wskazówkami, a efekt ten osiągniesz już za 4-5 tygodni :)

Zakup diety, lub samodzielne jej ułożenie to pierwszy krok w stronę wymarzonej, szczupłej sylwetki. Niezależnie od tego czy ułożysz swoją dietę samodzielnie (np. z pomocą naszej aplikacji), czy zamówisz ją u naszego dietetyka – warto odpowiednio się do niej przygotować, by już po kilku tygodniach cieszyć się wyraźnymi efektami. Nie chcesz chyba pogubić się po pierwszym tygodniu i obejść się smakiem?

Jak szybko schudnąć 5 kg? – czyli przygotowanie do diety:

#Krok pierwszy: silna motywacja
Częstą przyczyną niepowodzeń w diecie jest brak motywacji. Na początku odchudzania wszyscy jesteśmy zmotywowani i chętni do działania. Niestety, z biegiem czasu nasza motywacja słabnie, niezdrowe posiłki kuszą, a nam nie chce się ćwiczyć. Statystycznie aż 75% osób rozpoczynających odchudzanie poddaje się w ciągu pierwszych 10 dni! Nie pozwól na to i już teraz zadbaj o odpowiednią motywację: polub nas na facebooku, a my nie pozwolimy Ci zapomnieć o tym, dlaczego to robisz. Śledź naszą serię dietetycznych przepisów #GotujFIT i jedz nie tylko lekko, ale też smacznie. Przejrzyj nasze zestawy ćwiczeń i każdego dnia próbuj czegoś nowego – tym sposobem unikniesz monotonii. No i najważniejsze – pamiętaj, że to co osiągniesz zależy tylko od Ciebie :)

#Krok drugi: przygotuj potrzebne produkty

Jeśli układasz dietę za pomocą aplikacji Dziennika – przygotuj jadłospis na najbliższe 7 dni i zrób listę potrzebnych produktów. Jeśli korzystasz z diety ułożonej przez naszego dietetyka – listę zakupów masz już gotową :) Teraz wybierz się do sklepu i kup wszystkie potrzebne produkty (dzięki temu, gdy będziesz już na diecie, unikniesz problemu typu „nie mam co jeść” i nie sięgniesz po nic spoza listy). Robiąc zakupy, pamiętaj:

  1. Nie musisz kupować dokładnie tych produktów, które zostały zawarte w Twojej diecie. Jeśli tabela kaloryczna się nie różni –producent nie ma znaczenia.
  2. W okresie zimowym lepiej wybierać warzywa mrożone. Świerze warzywa w tym okresie pozbawione są wielu wartości odżywczych.
  3. Przepisy układane przez naszego dietetyka zawierają zwykle różne przyprawy – by dieta była smaczna i różnorodna. Jeśli masz ochotę – możesz przyprawiać potrawy po swojemu, nie ma to wpływu na skuteczność diety.

Zamów naszą dietę »

#Krok trzeci: rozplanuj posiłki

Jeśli układasz dietę samodzielnie (lub z pomocą naszej aplikacji), godziny posiłków oraz ich ilość wybierasz samodzielnie. W diecie układanej przez naszego dietetyka godziny posiłków również są elastyczne – by każdy mógł dopasować je do swoich potrzeb. Godziny posiłków warto sobie ustalić jeszcze przed rozpoczęciem diety, by uniknąć późniejszych problemów. Robiąc to pamiętaj:

  1. Jeśli jest Ci to na rękę – możesz czasem zamienić posiłki miejscami (np. śniadanie z drugim śniadaniem). Staraj się jednak nie zamieniać wieczornych posiłków z porannymi – cechują się one odmiennym rozkładem makroskładników.
  2. Postaraj się jeść posiłek co 3-4 godziny.
  3. Gdy masz ochotę przegryźć coś między posiłkami wybierz coś z tych produktów.

Komentarze

Share.

Comments are closed.