Jak spalić tłuszcz z brzucha? [skuteczna metoda]

2

Czy wiesz, jak skutecznie jak spalić tłuszcz z brzucha?

Wiele osób ma problemy z tłuszczem gromadzącym się na brzuchu. W internecie można znaleźć kilkanaście sposobów na szybkie pozbycie się go, niestety wszystkie te „cudowne” sposoby łączy jedna wspólna cecha – nie działają. Zatem w jaki sposób spalić tłuszcz z brzucha (i to skutecznie)? Dowiesz się tego czytając mój dzisiejszy wpis :)

Jeśli śledzisz naszą stronę, pewnie już wiesz, że nie można spalić tłuszczu wyłącznie z brzucha. Spalając tłuszcz, spalamy go równomiernie z całego ciała. To nie stanowi jednak dla nas żadnego problemu – znaczy to tylko tyle, że oprócz brzucha wymodelujesz także resztę swojego ciała. A dla tych, którzy chcieliby skupić się głównie na brzuchu – w dalszej części wpisu prezentuję skuteczne ćwiczenia na brzuch :)

Jak spalić tłuszcz z brzucha? Punkt #1: DIETA

Kluczowym czynnikiem przy spalaniu tłuszczu jest dieta, a właściwie ilość zjadanych kalorii. Chodzi o to, by każdego dnia jeść o około 300 (do 500) kcal poniżej swojego zapotrzebowania kalorycznego (nie więcej, ponieważ większy deficyt kaloryczny prowadzi do efektu jojo). Brzmi skomplikowanie? W praktyce wygląda to bardzo prosto :) Każdy jedzony posiłek dodawaj do aplikacji liczącej kalorie (taką aplikacje możesz założyć tutaj >>). Aplikacja sama podliczy zjadane przez Ciebie kalorie i podpowie Ci, ile możesz jeszcze zjeść.

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Wypróbuj sprawdzoną dietę odchudzającą naszego dietetyka >>

Jak spalić tłuszcz z brzucha? Punkt #2: ĆWICZENIA

Jeśli chcesz skupić się na spalaniu tłuszczu z brzucha, warto dołożyć do diety ćwiczenia stymulujące brzuch. Oprócz utraty tłuszczu pomogą Ci one ładnie go wymodelować – dzięki czemu efekt będzie znacznie lepszy. W dziale FITNESS znajdziesz sporo zestawów ćwiczeń na różne partie ciała – możesz wybrać ćwiczenia najlepsze dla siebie. Ja polecam Ci te zestawy:

Spalanie tłuszczu – inne przydatne porady:

  • Pij dużo wody.
  • Unikaj białego pieczywa, makaronu i ryżu. Zamiast tego jedz pełnowartościowe produkty takie jak pełnoziarnisty chleb i makaron, czy brązowy ryż.
  • Nie pij napojów gazowanych ponieważ powodują one wzdęcia. Najlepsza do picia jest niegazowana woda mineralna.
  • Jedz dużo owoców i warzyw, ponieważ są one naturalnymi spalaczami tłuszczu. Więcej o naturalnych spalaczach tłuszczu dowiesz się w tym artykule.

Jeśli odpowiednio zadbasz o swoją dietę oraz zastosujesz się do powyższych porad odnośnie ćwiczeń, z pewnością w krótkim czasie uda Ci się spalić tłuszcz brzucha (jak i z innych części ciała). Dodatkowo, dzięki ćwiczeniom Twój brzuch będzie znacznie lepiej wyglądał!

Nie zapomnij podzielić się artykułem ze znajomymi (np na swoim Facebooku), koniecznie polub też nasz profil, by nie przegapić nowych wpisów!

 

Komentarze

Share.