fbpx

#FitChallenge – ćwiczenia dla pięknego brzucha!

0

Piękny i seksowny brzuch jest dla każdego, wystarczy się o niego postarać. Wypróbuj mój zestaw ćwiczeń – #FitChallenge, dzięki któremu zrobisz pierwszy krok w jego stronę! :)

Oczywiście w siedem dni nie wymodelujesz swojego brzucha w stu procentach. Jest to jednak doskonały sposób, by zacząć o niego dbać. Ćwiczenia #FitChallenge nie zajmą Ci więcej niż 10 minut dziennie, a dzięki szybkiej regeneracji mięśni brzucha codzienny trening tylko przyspieszy efekty.

Po zakończeniu mojego wyzwania nie rezygnuj z treningów. Zrób sobie dzień przerwy, po czym rozpocznij trening a6w, abs2#absChallenge, lub ćwiczenia na płaski brzuch (wybierz ten trening, który najbardziej Ci odpowiada). Możesz także kontynuować ćwiczenia opisane poniżej, dobierając ilość powtórzeń i serii do swoich obecnych możliwości. Ćwiczenia nie zajmą Ci wiele czasu, a to właśnie dzięki nim Twój brzuch będzie coraz piękniejszy z dnia na dzień! :)

Nie czekaj, rozpocznij #FitChallenge już dziś!

#FitChallenge to połączenie ćwiczeń z dobrą zabawą. Rzuć wyzwanie znajomym, daj im motywację do ćwiczeń i pokaż, że to nic trudnego! Po rozpoczęciu wyzwania umieść na swoim Facebooku link do wyzwania, dodaj hashtag #FitChallenge i oznacz trzech znajomych. A kto nie podejmie wyzwania? Wymyślenie kary dla leni pozostawiam Tobie :)

Ćwiczenia #FitChallenge:

Pierwszego dnia wykonaj tylko jedną serię ćwiczeń. Podczas każdego z kolejnych dni wyzwania po wykonaniu pierwszej serii odpocznij chwilę, po czym wykonaj drugą serię.

Pierwsze 3 ćwiczenia (1-3) wykonuj jedno po drugim, bez odpoczynku. Po trzecim ćwiczeniu odpocznij około pół minuty, po czym wykonaj pozostałe ćwiczenia (4-6), również bez przerw pomiędzy nimi.

Ćwiczenie #1 delfinki – 10 powtórzeń

fitchallenge 1

Ćwiczenie #2 skręty bioder – 10 powtórzeń (5 na lewą i 5 na prawą stronę)

fitchallenge 2

Ćwiczenie #3 plank z rotacją – 5 powtórzeń

fitchallenge 3

przerwa (30 sekund)

Ćwiczenie #4 wspinaczka z rotacją – 10 powtórzeń (5 na lewą i 5 na prawą stronę)

fitchallenge 4

Ćwiczenie #5 wznosy nóg – 5 powtórzeń

fitchallenge 5

Ćwiczenie #6 wykroki z rotacją – 10 powtórzeń

fitchallenge 6

 

Podejmując wyzwanie robisz pierwszy krok w kierunku zgrabnej sylwetki. By nie przegapić kolejnych moich wpisów, „zalajkuj” nas na Facebooku

Komentarze

Share.

Comments are closed.