FIT przekąski: 7 zdrowych, lekkich przekąsek!

0

Przekąski są nieodłączną częścią naszego życia i tylko od Was zależy, czy będą one zdrowe, czy tuczące. Dziś chciałbym pokazać Wam 7 zdrowych i lekkich przekąsek, które są bardzo pomocne podczas odchudzania. Poznajcie FIT przekąski!

Kilka dni temu dodałem wpis o tuczących przekąskach (zerknij koniecznie >>). By dać Wam alternatywę, postanowiłem przedstawić również ich zdrowszą wersję. Gdy następnym razem dopadnie Cię ochota na małą przekąskę pomiędzy posiłkami, wybierz coś z listy poniżej. Twoja sylwetka będzie Ci wdzięczna :)

Lekkie i zdrowe FIT przekąski:

czekoladaGorzka czekolada: Czekolada wcale nie jest tak straszna, jak ją malują. Jeśli zależy Ci na szczupłej sylwetce, zawsze wybieraj jednak tę gorzką. Nie zawiera ona tylu kalorii co czekolada mleczna, a co ważniejsze, nie zawiera tylu cukrów prostych. Dodatkowo gorzka czekolada pobudza krążenie krwi, dzięki czemu wzmacnia się Twoja odporność na wirusy i bakterie.

 

oliwki-zielone-nadziewane-migdałem-1-kg-Oliwki: Oliwki są może troszkę kaloryczne, jednocześnie są jednak także bardzo zdrowe. Zawierają mnóstwo witamin (między innymi witaminę A, C, E oraz wiele witamin z grupy B), minerałów, mikroelementów (potas, fosfor, żelazo i magnez), a dodatkowo obniżają cholesterol. Z uwagi na ich kaloryczność nie przesadzaj jednak z ilością jedzonych oliwek, 7 dziennie w zupełności wystarczy.

 

otreby-z-zurawina-lyzka-7gOtręby owsiane: Otręby są doskonałym źródłem błonnika. Jedzenie otrębów powoduje uczucie sytości, nie zwiększając jednocześnie kaloryczności posiłku. Dzięki temu jesz mniej, a czujesz się bardziej najedzona! Dodatkowo otręby spowalniają proces wchłaniania glukozy, co pomaga obniżyć ciśnienie krwi.

 

CC_for_category_page_bc_bigSerek wiejski z cynamonem: Serek wiejski to doskonała przekąska dla wszystkich osób będących na diecie. Zawiera dużo białka i jest niezwykle sycący. Wybierając serek wiejski zwróć uwagę na to, by zawierał jak najmniej słodkich dodatków. By był smaczniejszy możesz dodać odrobinę miodu i szczyptę cynamonu. Smacznego! :)

 

Isolated avocadoAwokado: Awokado cieszy się złą sławą, ponieważ jest owocem, który aż w 85% składa się z tłuszczu. Należy jednak pamiętać, że tłuszcze zawarte w awokado są doskonałym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, niezbędnych do poprawnego funkcjonowania organizmu i wchłaniania witamin. Zapamiętajcie raz na zawsze: zdrowe tłuszcze są niezbędne dla zdrowia i urody, i nie należy ich unikać! :)

cieciorkaPieczona ciecierzyca: Ciecierzyca zawiera wiele witamin i mikroskładników, dlatego jeśli masz ochotę coś przegryźć, warto po nią sięgnąć. Dodatkowo aż w 25% składa się z białka, zatem (drodzy wegetarianie… :) ) śmiało możesz jeść ją zamiast mięsa!

 

pistacjePistacje: Zamiast łykać sztuczne suplementy zawierające kwasy omega-3, dużo zdrowiej i smaczniej jest zjeść garść pistacji. Staraj się jeść je przynajmniej 4 razy w tygodniu, Twoje serce będzie Ci wdzięczne.

 

Najlepsze jest to, że FIT przekąski są nie tylko zdrowe, lecz także pyszne. Wystarczy kilka – kilkanaście dni, by zmienić swoje przyzwyczajenia i rozpocząć nowe, zdrowsze i co najważniejsze szczuplejsze życie :)

Jeśli mój wpis podobał Ci się, nie zapomnij polubić nas na facebooku! Jeśli tego nie zrobisz, możesz przegapić kolejne wpisy :) Dodatkowo, jeśli udostępnisz ten wpis swoim znajomym, będzie mi bardzo miło :)

Komentarze

Share.

Comments are closed.