fbpx

Dieta tłuszczowa: Nie unikaj tłuszczu, jedz go i chudnij!

0

Większości ludzi wydaje się, że to tłuste potrawy sprawiają, że tyjemy. W rzeczywistości to węglowodany powodują odkładanie tłuszczu w naszym organizmie. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź na czym polega dieta tłuszczowa, bardzo zdrowa i skuteczna przy odchudzaniu!

Dieta tłuszczowa to rewolucja w odchudzaniu! Zapewnia ona maksymalny poziom energii i znikomą ilość tkanki tłuszczowej w organizmie. By przejść na dietę tłuszczową trzeba radykalnie zmienić swoje przyzwyczajenia żywieniowe. Na początku możesz stwierdzić, że to dziwne i nienaturalne, lecz już po kilkunastu dniach zobaczysz różnicę!

Dieta tłuszczowa to sposób odżywiania się drapieżników. Są one silne, szczupłe, zwinne, pełne energii, a to dzięki temu, że żywią się głównie mięsem, nie warzywami.

Za okładanie się tłuszczu w organizmie opowiadają węglowodany. Dieta tłuszczowa polega na wyeliminowaniu węglowodanów ze swojej diety, zastępując je białkiem i tłuszczami, które nie powodują tycia.

Dieta tłuszczowa – podstawowe założenia:

  • Unikaj takich produktów jak:
    • słodzone napoje
    • ryż, ziemniaki, kasza
    • pieczywo
    • makarony
  • Jedz takie produkty jak:
    • wołowina, wieprzowina, ryby, drób
    • jaja
    • sery (staraj się unikać tych topionych)
    • śmietana, majonez, oliwki, smalec
  • Dodatkowo jedz około 2 szklanki warzyw dziennie.

Zwykle samo ograniczenie spożywania węglowodanów powoduję utratę zbędnych kilogramów. Jeśli jednak Twoja waga zatrzymała się na pewnym poziomie i nie chce zejść niżej, zejdź poniżej 20 g węglowodanów dziennie. Jeśli chudniesz zbyt szybko, jedz więcej węglowodanów.

Stosując dietę tłuszczową zyskasz o wiele więcej niż tylko utratę zbędnych kilogramów. Dzięki niej zyskasz więcej energii i lepsze samopoczucie. Twój organizm będzie zdrowszy i silniejszy. Tak więc nie zastanawiaj się i wyeliminuj węglowodany ze swojej diety!

Komentarze

Share.

Comments are closed.