fbpx

NOWOŚĆ: Dieta 8 godzinna. Schudnij bez liczenia kalorii!

0

Wiele osób chce schudnąć, a najlepszym sposobem na to jest odpowiednio zbilansowana dieta. Niestety nie każdy potrafi przyzwyczaić się do liczenia kalorii. Przedstawiamy nowy sposób na skuteczną dietę, bez liczenia kalorii!

Oczywiście nadal najskuteczniejszą dietą pozostaje dieta oparta o liczenie kalorii. Tak więc jeśli chcesz zastosować najlepszą możliwą dietę, koniecznie sprawdź jak ułożyć zbilansowaną dietę.

Jeśli jednak codzienne liczenie kalorii jest dla Ciebie uciążliwe, nawet jeśli zaczniesz to robić, bardzo szybko przestaniesz. W takim wypadku lepiej zastosować inną dietę. Mimo iż efekty przyjdą troszkę później, to łatwiej będzie Ci ją utrzymać przez długi czas, a więc efekt końcowy będzie znacznie lepszy!

Żeby zastosować dietę 8 godzinną musisz zmienić swoje przyzwyczajenia żywieniowe, ponieważ jest ona dość niekonwencjonalna. Dodatkową zaletą diety 8 godzinnej jest to, że nie musisz jej stosować codziennie. Nawet stosując tę dietę 3 razy w tygodniu zobaczysz efekty. Oczywiście efekty będą znacznie lepsze, jeśli dietę będziesz stosować codziennie.

Podstawowe zasady diety 8 godzinnej:

  • Jedz tylko przez 8 godzin dziennie. W tym czasie zjedz od 2 do 5 posiłków. Dopasuj czas jedzenia do swojego stylu życia. Dla jednych odpowiednim czasem będą godziny od 8 do 16, dla innych od 14 do 22.
  • Posiłki powinny być mało przetworzone, skomponowane z pełnowartościowych produktów. Dodatkowo przy komponowaniu posiłków warto korzystać także z produktów o ujemnej wartości kalorycznej, które są naturalnym spalaczem tłuszczu. Sprawdź jakie produkty mają ujemną wartość kaloryczną.
  • Poza godzinami jedzenia dużo pij, lecz tylko napoje pozbawione wartości kalorycznej. Napoje zawierające wartość kaloryczną są równoważne ze zjedzeniem posiłku, a więc w ciągu 16 godzinnego postu musisz ich unikać. Dozwolone są takie napoje jak:
    • woda mineralna
    • kawa i herbata bez cukru
    • napoje bez cukru, np. cola zero
  • Nie zapomnij o aktywności fizycznej. Mimo iż dieta to 70% efektu, to aktywność fizyczna także jest ważna. Dodatkowo podczas aktywności fizycznej powiększasz swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Tak więc jeśli trenujesz możesz jeść więcej i nadal chudnąćSprawdź najlepsze ćwiczenia na spalanie tłuszczu.

Komentarze

Share.

Comments are closed.