DIET CHALLENGE: Podejmij wyzwanie dietetyczne!

0

Odpowiednia dieta to podstawa do osiągnięcia zgrabnej sylwetki. Podejmij nasze wyzwanie, dzięki czemu z każdym tygodniem będziesz bliżej sukcesu!

Najtrudniejsze w utrzymywaniu zdrowej diety są początki. Ciężko z dnia na dzień zmienić swoje przyzwyczajenia żywieniowe i trwać w nich przez dłuższy czas. Rozwiązaniem tego problemu jest wprowadzanie zmian stopniowo. By ułatwić Wam utrzymanie zdrowej diety, stworzyliśmy Diet Challenge. Jeśli masz problem z utrzymaniem diety, udostępnij Diet Challenge na facebooku i dołącz do nas! : )

Diet Challenge trwa 10 tygodni. Z każdym tygodniem wprowadzisz do swojego życia kolejny punkt z listy, dzięki czemu po zakończeniu wyzwania zdrowe odżywianie będzie dla Ciebie naturalne. Zacznij już dziś!
Baner

Diet Challenge:

Tydzień 1: Wyklucz z diety słodycze, fast foody, słodzone soki i napoje.

Tydzień 2: Pij minimum 1,5 litra wody mineralnej dziennie.

Tydzień 3: Jedz pełnowartościowe śniadanie do 30 minut po wstaniu z łóżka.

Tydzień 4: Jedz 4-5 posiłków dziennie.

Tydzień 5: Ostatni posiłek jedz 2 godziny przed snem. Unikaj węglowodanów w ostatnim posiłku.

Tydzień 6: Unikaj produktów z mąki pszennej oraz sosów na bazie tłuszczu.

Tydzień 7: Unikaj przetworzonych produktów. Staraj się wybierać te najbardziej naturalne.

Tydzień 8: Wprowadź do swojego jadłospisu dużą ilość owoców i warzyw. Nie jedz owoców przed snem.

Tydzień 9: Zrezygnuj ze smażonych potraw. By potrawy nie straciły smaku dodawaj do nich dużą ilość ziół i przypraw. Mięso piecz, gotuj, grilluj i gotuj na parze.

Tydzień 10: Jedz jedynie węglowodany o niskim indeksie glikemicznym, wartościowe białka i zdrowe tłuszcze.

Nie zapomnij polubić naszego artykułu i udostępnić Diet Challenge na facebooku! : )

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, polub także nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.