Modelowanie sylwetki na wiosnę: ćwiczenia z HULA HOOP!

0

Dobry trening powinien być skuteczny i przyjemny. Wypróbuj ćwiczenia z hula hoop które łączą obie te cechy, a w dodatku możesz je wykonywać na świeżym powietrzu!

Hula hoop to znana wszystkim zabawka z dzieciństwa. Ma ona jednak dodatkowe zastosowanie, możesz dzięki niej w przyjemny sposób wymodelować sylwetkę. Zastosuj się do rad zawartych w naszym artykule i pochwal się znajomym szczupłą talią już tej wiosnySprawdź jak trenować ze skakanką!

Ćwiczenia z hula hoop: podstawowe zasady

  • Ćwiczenia z hula hoop wykonuj codziennie. Polecamy korzystać z pięknej wiosennej pogody i robić to na zewnątrz, oraz zaprosić do zabawy znajomych. To naprawdę wciąga!
  • Ćwiczenia powinny trwać od 30 minut do godziny. W tym czasie spalisz sporo kalorii, a dodatkowo wymodelujesz mięśnie brzucha oraz pośladki!
  • Nie popadaj w monotonię. Istnieje wiele technik angażujących różne partie mięśni na kręcenie hula hoop. Wypróbuj je wszystkie, zmieniając je co jakiś czas i ucząc się nowych ćwiczeń!
  • Dobierz odpowiednie hula hoop. Na początek najlepsze będzie zwykłe, lekkie i duże, dostępne we wszystkich sklepach z zabawkami. Z czasem, gdy już opanujesz technikę możesz zakupić hula hoop ze specjalnymi wypustkami, które mocniej stymulują mięśnie brzucha. Znajdziesz je w każdym sklepie sportowym. By zwiększyć intensywność treningu wystarczy wybrać hula hoop o mniejszej średnicy.

Ćwiczenia z hula hoop: kilka technik na start

Podstawowym ćwiczeniem z hula hoop jest zwykłe kręcenie nim na wysokości talii. Stań w lekkim rozkroku, ugnij kolana i napnij brzuch. Chwyć hula hoop i unieś je na wysokość pasa. Oprzyj obręcz o swój bok i wpraw je w ruch delikatnym ruchem rąk. Gdy hula hoop zacznie się obracać, staraj się utrzymać je w ruchu poprzez poruszanie biodrami w odpowiednim rytmie.

Gdy opanujesz już podstawową technikę próbuj kręcąc hula hoop przenosić je w górę (aż po pachu) i w dół. Możesz kręcić je także na szyi, na rękach, na nogach… ogranicza Cię tylko wyobraźnia!

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.