fbpx

Ćwiczenia rozluźniające: Jak złagodzić bóle menstruacyjne?

0

Wiele kobiet uskarża się na bolesne miesiączki, niekiedy uniemożliwiające im normalne funkcjonowanie. Istnieje prosty sposób na ulgę podczas miesiączki, czyli ćwiczenia rozluźniające które szybko i skutecznie ukoją Twój ból!

Ćwiczenia łagodzące bóle menstruacyjne mają na celu rozluźnienie mięśni w dolnych partiach brzucha, co daje niesamowicie kojące efekty podczas miesiączki. Zapamiętaj te ćwiczenia, lub zapisz sobie tę stronę w zakładkach i zapomnij o bólach menstruacyjnych!

Ćwiczenie 1:

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia. Złącz nogi ze sobą, ugnij je pod kątem 90 stopni oraz unieś (kolana powinny znajdować się tuż nad biodrami, a łydki powinny być równoległe do podłoża). W tej pozycji, nie odrywając pleców od podłoża zataczaj kolanami koła w jedną i drugą stronę.

Ćwiczenie 2:

Usiądź na swoich piętach tak, aby nogi były złożone, a kolana znajdowały się przed Tobą. Pochyl się do przodu, aby klatka piersiowa dotknęła kolan, a czoło podłogi. Ręce wyciągnij do tyłu. W takiej pozycji wytrzymaj kilka minut.

Ćwiczenie 3:

Ponownie usiądź na swoich piętach, tak jak w ćwiczeniu 2. Tym razem, zamiast pochylać się do przodu, odchyl się do tyłu najmocniej jak potrafisz, ponownie wytrzymując w takiej pozycji kilka minut.

Ćwiczenie 4:

Stań w rozkroku, stopy nieco szerzej niż szerokość barków. utrzymując proste nogi oraz plecy, zegnij się w talii i dotknij lewą ręką lewej stopy, natomiast prawą rękę staraj się utrzymać prosto przed sobą. Ćwiczenie powtarzaj na lewą i prawą stronę.

Jeśli ćwiczenia zawarte w tym artykule okazały się dla Ciebie pomocne, udostępnij go na facebooku, by pomóc także innym kobietom! :)

Komentarze

Share.

Comments are closed.