Ćwiczenia na powiększenie penisa?!

0

Wielkość przyrodzenia to chyba najczęstszy męski kompleks. Wiecie, że cierpliwie ćwicząc można wpłynąć na jego wielkość? Wypróbujcie ćwiczenia na powiększenie penisa, które opisuję poniżej! :)

Informacja o tym, że istnieje naturalny sposób na powiększenie penisa z pewnością ucieszy wielu panów, którzy chcieli by zyskać kilka dodatkowych centymetrów. Należy jednak pamiętać, że efektów nie zobaczycie z dnia na dzień. Trzeba sobie na nie zapracować codziennie wykonując ćwiczenia. Zacznijmy jednak od początku, a więc od tego, jak to działa.

Czy ćwiczenia na powiększenie penisa działają?

Główną częścią penisa jest tkanka gąbczasta. Wykonując odpowiednie ćwiczenia zwiększasz ilość krwi do niej napływającej. Jeśli ćwiczenia będą powtarzane codziennie, po pewnym czasie długość, jak i grubość Twojego penisa zwiększy się. Dodatkowym atutem wykonywania takich ćwiczeń jest to, że wydłuży się także czas Twojej erekcji ;)

Jak przygotować się do ćwiczeń?

  • Zmierz długość i obwód swojego penisa (w spoczynku, jak i podczas erekcji). Wyniki zapisz, a pomiary powtarzaj co tydzień (dzięki temu łatwiej będzie Ci oceniać postępy).
  • Zaopatrz się w środek nawilżający. Będzie on bardzo przydatny podczas wykonywania ćwiczeń.
  • Niech ćwiczenia staną się dla Ciebie codzienną rutyną. Wykonując je tylko przez kilka dni, nie zobaczysz spektakularnych efektów.

Ćwiczenia na powiększenie penisa:

Rozgrzewka:

Ważną rzeczą jest odpowiednie rozgrzanie się przed rozpoczęciem ćwiczeń. Zrób ciepły kompres i utrzymuj go na penisie przez kilka minut. Dzięki temu rozszerzysz naczynia krwionośne i tkanki, oraz zwiększysz dopływ dotlenionej krwi, co przyspieszy efekty.

Ćwiczenie 1: rozciąganie (długość penisa)

  • Chwyć za główkę kciukiem i pierwszymi trzema palcami, palcem środkowym obejmij penisa poniżej główki.
  • Rozpocznij rozciąganie z taką siłą, by nie odczuwać bólu (będziesz czuł lekkie rozciąganie). Utrzymuj je przez 15-30 sekund.
  • Odpocznij chwilę i powtórz jeszcze kilka razy.

Ćwiczenie 2: mięśnie Kegla (wydłużenie erekcji)

Mięśnie Kegla napinasz podczas wstrzymania oddawania moczu, oraz zaciskania odbytu.

  • Napnij mięśnie Kegla, utrzymaj napięcie przez 2-3 sekundy, po czym rozluźnij się i wykonaj kolejne powtórzenie.
  • Zacznij od 30 powtórzeń dziennie, z każdym dniem zwiększaj ich ilość. Twoim celem jest 300 powtórzeń dziennie.
  • Po wykonaniu wszystkich powtórzeń napnij mięśnie Kegla, utrzymaj to napięcie przez 20-30 sekund. Wykonaj 5 takich serii, odpoczywając między nimi 30 sekund.

Ćwiczenie 3: technika Jelq (długość i grubość penisa)

  • Użyj środka nawilżającego.
  • Złap penisa jedną ręką, ściągnij skórkę na dół i obejmij go kciukiem i palcem wskazującym u podstawy.
  • Mocno zaciśnij palce i przesuń je w górę, aż do główki (zatrzymaj ruch tuż przed główką). Ruch powinien trwać od 1 do 3 sekund.
  • Rozluźnij chwyt i zjedź w dół do podstawy.

Ćwiczenie powinno trwać 15-30 minut. Jeśli poczujesz, że zbliża się wytrysk, zrób chwilę przerwy.

 

Powyższe ćwiczenia są skuteczne, a co najważniejsze w 100% bezpieczne (w przeciwieństwie do wielu środków dostępnych w sprzedaży). Jeśli dzisiejszy wpis spodobał Ci się zostaw „lajka”, nie zapomnij też polubić mnie na facebooku, by nie przegapić kolejnych moich wpisów :)

Komentarze

Share.

Comments are closed.