fbpx

Ćwiczenia odchudzające: Schudnij w 5 tygodni!

0

Szukasz skutecznego treningu? Oto ćwiczenia odchudzające, które wymodelują Twoją sylwetkę już w 5 tygodni!

Dziś chcę pokazać Ci zestaw 6 ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową, które ułożyłam z myślą o osobach mających problemy z odchudzaniem. Wykonuj je przez 5 tygodni, by skutecznie spalić zbędne kilogramy!

Dołóż do nich dietę odchudzającą >>, a Twoje problemy z tłuszczem staną się przeszłością :)

Ćwiczenia modelujące sylwetkę, które opisuję poniżej zaprzęgają do pracy całe Twoje ciało, dzięki czemu doskonale palą tłuszcz, jednocześnie spalając dużo kalorii. Brzmi wspaniale, prawda? Jednak – jak pewnie wiesz – organizm niezbyt chętnie pozbywa się tkanki tłuszczowej. Zatem co należy zrobić, by ćwiczenia przyniosły pożądany efekt?

Odpowiedź na to pytanie jest prosta. Jeśli chcesz, by Twój organizm skutecznie pozbywał się tkanki tłuszczowej, musisz połączyć ćwiczenia odchudzające z odpowiednią dietą – dopiero takie połączenie zagwarantuje Ci skuteczną utratę tłuszczu.

Dołącz do mojego wyzwania i Schudnij w 30 dni >> !

Jeśli należysz do osób mających problemy z odkładającą się tkanką tłuszczową i chcesz się jej pozbyć raz na zawsze, przygotowałam dla Ciebie coś specjalnego :)

Stworzenie wyzwania „Schudnij w 30 dni” zajęło mi ponad 6 miesięcy, jednak – biorąc pod uwagę opinie użytkowników, którzy zaliczyli wszystkie 30 dni wyzwania – opłaciło się!

Wyzwanie „Schudnij w 30 dni” to 30-dniowy program łączący w sobie codzienną dietę z ćwiczeniami odchudzającymi. Dodatkowo, zapisując się do wyzwania otrzymujesz dostęp do bazy ponad 700 dietetycznych przepisów – dzięki nim Twoja dieta nie będzie nudna, ani niesmaczna :)

Jeśli chcesz schudnąć, nie czekaj na cud. On raczej nie nastąpi :) Zapisz się do mojego wyzwania >> i jeszcze dziś rozpocznij 1 dzień programu!

Ćwiczenia odchudzające: 6 ćwiczeń na 5 tygodni

Ćwiczenie #1: Przysiady w rozkroku (30 powtórzeń)

Stań w szerokim rozkroku, dłonie połóż na biodrach. Wykonaj przysiad, kolana kieruj na zewnątrz. Zejdź pupą delikatnie poniżej poziomu kolan, zatrzymaj ruch na moment, po czym wróć do pozycji startowej.

Ćwiczenie #2: Wykroki (15 powtórzeń na każdą nogę)

Stań prosto, dłonie połóż na biodrach. Wykonaj duży krok, po czym ugnij kolana do kąta 90 stopni (dolne kolano powinno zatrzymać się kilka centymetrów nad ziemią). Zatrzymaj ruch na moment i wróć do pozycji startowej.

Ćwiczenie #3: Kopnięcia w pośladki (1 minuta)

Wykonaj jak najwięcej kopnięć w pośladki w ciągu 1 minuty. Daj z siebie wszystko!

Ćwiczenie #4: Wspinaczka (50 powtórzeń)

Przyjmij pozycję do pompki. Wykonując podskok (podczas podskoku ciężar ciała opierasz tylko na ramionach) przyciągnij jedną nogę do klatki. Wykonując druki podskok zamień nogi miejscami. To 1 powtórzenie.

Ćwiczenie #5: Przysiady z wyskokiem (20 powtórzeń)

Wykonaj przysiad. Dynamicznie wyprostuj nogi i wyskocz najwyżej jak potrafisz. Lądując wróć do pozycji przysiadu.

Ćwiczenie #6: Bieg w miejscu (1 minuta)

Kolana unoś wysoko. W ciągu minuty wykonaj najwięcej zmian nóg, jak tylko potrafisz. Daj z siebie wszystko!

Jak wykonywać ćwiczenia?

Ćwicz 3 razy w tygodniu, co drugi dzień (np. poniedziałek, środa i piątek). Ćwiczenia wykonuj jedno po drugim, każde po 3 razy (w 3 seriach). Pomiędzy seriami odpoczywaj około 60 sekund.
(Jeśli jeszcze nie wiesz jak ćwiczyć – wykonaj 30 powtórzeń ćwiczenia pierwszego. Odczekaj 60 sekund i wykonaj kolejne 30 powtórzeń – to już 2 seria. Odczekaj 60 sekund i wykonaj kolejne 30 powtórzeń – to już 3 seria. Odczekaj 60 sekund i rozpocznij wykonywanie ćwiczenia #2.)

Summary
Ćwiczenia odchudzające: Schudnij w 5 tygodni! - esylwetka.pl
Article Name
Ćwiczenia odchudzające: Schudnij w 5 tygodni! - esylwetka.pl
Description
Jak ćwiczyć, by skutecznie pozbyć się tkanki tłuszczowej? Niestety, nie wystarczy zwykły trening. Wybierając odpowiednie ćwiczenia odchudzające, już za 5 tygodni możesz cieszyć się szczupłą sylwetką, bez tkanki tłuszczowej! Warunkiem jest trzymanie się zasad treningowych i dietetycznych, które opisuję.
Author
Publisher Name
esylwetka.pl

Komentarze

Share.

Comments are closed.