fbpx

Ćwiczenia które wyszczuplą Twoją talię!

0

Szczupła i wąska talia to atrybut kobiecości. Sprawia ona, że Twoja sylwetka wydaje się smuklejsza i bardziej seksowna. Jeśli chcesz poznać zestaw ćwiczeń, które wyszczuplą Twoją talię, przeczytaj ten artykuł!

Jeśli marzysz o wąskiej talii, ćwiczenia opisane w tym artykule powinny wejść Ci w nawyk. By ćwiczenia przyniosły odpowiednie efekty, bardzo ważna jest systematyczność oraz silna wola. Warto także zadbać o odpowiednie odżywianie, ponieważ to one w dużej mierze decyduje o poziomie tłuszczu w Twoim organizmie. Sprawdź, jak ułożyć dietę!

Ćwiczenia na wąską talię:

1. Skłony:

  • skłony stojąc

Stań w rozkroku. Nie uginając nóg pochyl się maksymalnie do przodu, następnie do prawej i lewej stopy. Wyprostuj się i pochyl się maksymalnie w lewo i prawo.

  • skłony siedząc

Usiądź i wyciągnij wyprostowane nogi do przodu. Nie uginając nóg pochyl się maksymalnie do przodu, starając się dotknąć dłońmi stóp, a głową kolan.

2. Nożyce:

  • nożyce pionowe

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż ciała (możesz wsunąć dłonie pod pośladki). Unieś wyprostowane nogi 15 cm nad ziemię, po czym wykonuj delikatne wymachy w górę i w dół (gdy prawa noga idzie w górę, lewa idzie w dół).

  • nożyce poziome

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż ciała (możesz wsunąć dłonie pod pośladki). Unieś wyprostowane nogi 15 cm nad ziemię. Poruszaj nimi w lewo i w prawo, krzyżując nogi w kostkach (gdy prawa noga idzie w lewo, lewa idzie w prawo).

  • nożyce okrężne

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż ciała (możesz wsunąć dłonie pod pośladki). Unieś jedną nogę 15 cm nad ziemię. Drugą nogą okrążaj ją, starając się sięgnąć jak najdalej.

3. Unoszenie nóg:

Połóż się na plecach, dłonie wsuń pod pośladki oraz delikatnie unieś klatkę piersiową (nie odrywając pleców od ziemi). Unieś wyprostowane nogi do pionu, po czym delikatnie unieś miednicę. Powróć do pozycji początkowej, zatrzymując nogi kilka centymetrów nad ziemią.

4. Przyciąganie nóg do klatki:

Połóż się na plecach. Przyciągnij lewe kolano do klatki (uginając nogę), następnie prawe. Ostatnią fazą ruchu jest przyciągnięcie obu kolan do klatki.

5. Brzuszki skośne:

Połóż się na plecach i spleć ręce na karku. Ugnij nogi w kolanach i delikatnie je rozchyl. Wykonaj spięcie brzucha, unosząc klatkę piersiową w górę (plecy powinny pozostać na ziemi), kierując prawy łokieć w stronę lewego kolana. Następnie powtórz czynność kierując lewy łokieć w stronę prawego kolana.

6. Odchylanie:

Usiądź na podłodze, skrzyżuj nogi oraz delikatnie je ugnij. Utrzymując proste plecy wychyl się do tyłu i unieś nogi, utrzymując równowagę. Jednocześnie unoś nogi i tułów, po czym odchylaj się do tyłu, cały czas utrzymując równowagę.

7. Hula hoop!

Kręcenie hula hoop doskonale kształtuje i wyszczupla talię. Po każdym treningu poświęć kilka minut na hula hoop!

Jak wykonywać ćwiczenia na wąską talię:

Ćwiczenia wykonuj co drugi dzień. Przy każdym ćwiczeniu wykonaj 15 powtórzeń. Zacznij od skłonów oraz nożyc, wykonując każde z ćwiczeń po jednym razie. Kolejne 4 ćwiczenia powtórz dwukrotnie. Zakończ trening kilkuminutowym kręceniem hula hoop.

Jeśli masz jakieś pytania, napisz w komentarzu! : )

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.