fbpx

Ćwiczenia antycellulitowe!

0

Nieocenionym wsparciem w pozbyciu się cellulity są odpowiednie ćwiczenia fizyczne. Jeśli chcesz zapobiec, lub pozbyć się cellulitu, koniecznie wypróbuj ćwiczenia antycellulitowe opisane w dalszej części artykułu!

Cellulit jest tłuszczem, który nierównomiernie nagromadził się pod powierzchnią skóry, tworząc mało estetyczne defekty. Istnieje kilka sposobów na pozbycie się cellulitu. Najlepszym pomysłem jest równoczesne stosowanie ich wszystkich. Jeśli chcesz pozbyć się cellulitu, wykonuj ćwiczenia antycellulitowe opisane poniżej, zastosuj krem antycellulitowy (kliknij, by kupić w 100% naturalny krem antycellulitowy), oraz wprowadź zmiany w odżywianiu (dowiedz się więcej o diecie antycellulitowej).

Ćwiczenia antycellulitowe:

Trening antycellulitowy wykonuj co drugi dzień. Zacznij od rozgrzewki (opisanej jako pierwsze ćwiczenie). Następnie wykonaj każde z dalej opisanych ćwiczeń po jednym razie. Między kolejnymi ćwiczeniami rób 30-60 sekund przerwy.

Ćwiczenie #1: rozgrzewka

Rozgrzewka powinna trwać około 10 minut. Zacznij od marszu w miejscu, następnie przejdź do truchtu. Ostatnie 5 minut poświęć na skakanie na skakance.

Ćwiczenie #2: przysiady

przysiadyStań prosto, ręce wyciągnij przed siebie. Zrób głęboki przysiad, wypychając pupę do tyłu i starając się nie wychodzić kolanami poza linię palców. Wykonaj 15-20 powtórzeń.

 

 

Ćwiczenie #3: wymachy nóg w bok

noga w bokStań prosto, stopy rozstaw na szerokość ramion, a dłonie oprzyj na biodrach. Wyprostowaną prawą nogę unieś w bok, najwyżej jak potrafisz, a następnie opuść ją, zatrzymując kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj 15-20 powtórzeń na prawą, a następnie na lewą nogę. Jeśli masz problem z utrzymaniem równowagi, złap się czegoś.

 

Ćwiczenie #4: wymachy nóg w tył

cel-4Skrzyżuj ramiona przed sobą i lekko pochyl się do przodu. Napinając pośladek unieś jedną wyprostowaną nogę w tył, najwyżej jak potrafisz, po czym opuść ją zatrzymując kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj 15-20 powtórzeń na prawą, a następnie na lewą nogę.

 

Ćwiczenie #5: wypady boczne

cel-6Stań w szerokim rozkroku, na wyprostowanych nogach. Przenieś ciężar ciała na prawą nogę, uginając prawe kolano, lewą nogę utrzymując wyprostowaną. Następnie przenieś ciężar ciała na lewą nogę, uginając lewe kolano, a prostując prawe. Wykonaj 8-10 powtórzeń na lewą, oraz 8-10 powtórzeń na prawą stronę.
Baner

Ćwiczenie #6: wykroki

cel-7a-1Stań prosto, prawą nogą wykonaj duży krok do przodu. Ugnij prawą nogę tak, by kolano było pod kątem 90 stopni, a lewą, by zatrzymać kolano kilka centymetrów nad ziemią. Zatrzymaj ruch na moment, po czym powróć do pozycji stojącej. Ćwiczenie wykonuj na przemian na prawą i lewą nogę, wykonując po 15-20 powtórzeń na każdą z nich.

 

Ćwiczenie #7: unoszenie nogi w leżeniu bocznym

cel-7ePołóż się na prawym boku, ugnij prawą nogę w kolanie oraz podeprzyj się na prawym przedramieniu. Wyprostowaną lewą nogę unieś jak najwyżej, zatrzymaj ruch na moment, po czym opuść zatrzymując ruch kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj 10-15 powtórzeń na lewą, a następnie na prawą nogę.

 

Ćwiczenie #8: unoszenie nogi klęcząc

cel-8bPrzyjmij pozycję klęku podpartego na przedramionach, utrzymując proste plecy. Wyprostuj prawą nogę i unieś ją nad ziemię. Unieś ją najwyżej jak potrafisz, zatrzymaj ruch na moment, po czym opuść zatrzymując kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj 15-20 powtórzeń na prawą, a następnie na lewą nogę.

 

Ćwiczenie #9: unoszenie wyprostowanych nóg leżąc

cel-10Połóż się na brzuchu, brodę oprzyj na splecionych dłoniach i dociśnij biodra do ziemi. Unieś wyprostowaną prawą nogę w górę, zatrzymaj na moment i opuść zatrzymując kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj 15 powtórzeń na prawą, a następnie na lewą nogę. Następnie wykonaj 8 powtórzeń unosząc jednocześnie obie nogi.

 

Ćwiczenie #10: uginanie kolan leżąc

cel-11Połóż się na brzuchu, brodę oprzyj na splecionych dłoniach i dociśnij biodra do ziemi. Złącz nogi ze sobą. Napinając pośladki ugnij nogi w kolanach. Zatrzymaj ruch kilka centymetrów przed pośladkami, po czym powoli opuść nogi, zatrzymując je kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj 15-20 powtórzeń.

 

Znasz już ćwiczenia antycellulitowe. Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.