Cała prawda o słodyczach! >>>

0

Pyszne ciasteczka, batoniki i słodkie desery… Słodkie przysmaki lubimy wszyscy. Niestety – ich jedzenie może się skończyć szybkim przybraniem na wadze i pojawieniem się tłuszczu, którego niezwykle trudno się pozbyć. W dzisiejszym wpisie przedstawiamy całą prawdę o słodyczach! Polecam lekturę wszystkim, którzy chcą cieszyć się szczupłą sylwetką :)

Dla wielu osób dzień bez czegoś słodkiego, to dzień stracony. Jak myślisz, czy da się dbać o swoją sylwetkę nie rezygnując ze słodyczy jedzonych od czasu do czasu? Ile cukru można spożyć w ciągu dnia, by nie odbił się on na poziomie tkanki tłuszczowej? Jak cukier wpływa na naszą figurę? Oto cała prawda o słodyczach.

Co kryją słodycze?
#1 Puste kalorie
Nie wszystkie słodycze zawierają dużą ilość kalorii. Jednak to, że kalorii nie jest dużo nie oznacza, że można je jeść bez konsekwencji. Słodycze są tak groźne dla Twojej sylwetki dlatego, że większość kalorii w nich zawartych to puste kalorie (pochodzące z cukrów prostych i przetworzonych tłuszczów). Duża zawartość cukrów prostych w słodyczach oznacza, że na spalenie zjedzonych kalorii masz niezwykle mało czasu. Zatem jeśli zaraz po zjedzeniu słodkiego batonika nie masz w planie porządnego treningu, zrezygnuj z niego.

#2 Złe tłuszcze
Przetworzone tłuszcze zawarte w słodyczach (tzw. tłuszcze trans) powodują wzrost stężenia cholesterolu we krwi, a także zaburzają wchłanianie się substancji odżywczych. Spożywając zbyt wiele oraz zbyt często produkty zawierające tłuszcze trans (np słodycze) zaburzasz proces trawienia kalorii, czego efektem ubocznym może być pojawianie się nowych kilogramów (w postaci tkanki tłuszczowej).

#3 Syrop glukozowo-fruktozowy
Syrop glukozowo-fruktozowy to jedna z najczęściej stosowanych substancji słodzących – jest tańsza od zwykłego cukru i pozwala uzyskać lepszą konsystencję słodkich wyrobów. Spożywanie syropu glukozowo-fruktozowego powoduje jednak podobne problemy co spożywanie cukru, a dodatkowo zwiększa ryzyko zachorowania na cukrzycę oraz ryzyko rozwoju otyłości.

Czym zastąpić cukier?
Istnieje kilka produktów o słodkim smaku, które nie posiadają tuczących właściwości (napisaliśmy o nich więcej w tym artykule >>). Produkty te mogą z powodzeniem zastąpić cukier w Twoim domu, niestety, słodkie wyroby musisz przygotować samemu. Słodycze dostępne w sklepach nie zawierają w sobie niczego dobrego i by cieszyć się szczupłą sylwetką, należy ich unikać.

Jak spalić tłuszcz, który już się pojawił?
Rezygnując z jedzenia słodyczy możesz zahamować proces pojawiania się tłuszczu. Jednak by pozbyć się tłuszczu który już się pojawił, konieczne będzie zastosowanie innych środków (a mianowicie – odpowiedniego, dietetycznego żywienia). Proponuję Ci jedno z dwóch rozwiązań (te, które bardziej odpowiada Twoim wymaganiom):

  • Dietetyczne jedzenie z aplikacją Dziennik Kalorii – wybierając tę metodę stosujesz się do zaleceń aplikacji dietetycznej, która pomoże Ci pozbyć się złych nawyków żywieniowych oraz pomoże Ci kontrolować ilość zjadanych kalorii. Użytkownicy korzystający z aplikacji Dziennika chudną średnio 3 kg miesięcznie! Więcej o Dzienniku kalorii dowiesz się tutaj >>.

Załóż Dziennik Kalorii »

  • Profesjonalna dieta odchudzająca układana przez naszego dietetyka – ta metoda jest pewniejsza, jednak pozostawia Ci dużo mniej swobody w jedzeniu. Zamawiając dietę oddajesz się w ręce naszego dietetyka, który po zapoznaniu się z Twoją aktualną sytuacją układa dla Ciebie jadłospisy na kolejne dni. Twoim zadaniem jest jedynie trzymanie się jadłospisów. Taką dietę możesz zamówić tutaj >>.

Zamów dietę »

Na dziś to tyle. Nie zapomnij udostępnić wpisu swoim znajomym oraz polubić nas na facebooku >> (by nie przegapić kolejnych wpisów) :) Cześć!

Komentarze

Share.

Comments are closed.