fbpx

#BurpeesChallenge – w 30 dni do szczupłej sylwetki!

0

Chcesz zmienić swoją sylwetkę na lepsze, lecz brak Ci czasu i motywacji do ćwiczeń? W takim razie Burpees Challenge będzie dla Ciebie idealny! Wypróbuj nasz 30 dniowy program, który pozwoli Ci w prosty sposób zadbać o sylwetkę!

Burpee to bardzo proste ćwiczenie pozwalające osiągać niesamowite efekty, angażując do pracy całe ciało. Podczas tego jednego ćwiczenia pracują plecy stabilizując ciało, pośladki i uda odpowiadają za wyrzut nóg w tył, brzuch za ich powrót, barki pracują podczas ponoszenia ciała, uda i plecy podczas wstawania, a łydki podczas wyskoku. Wykonując zaledwie jedno ćwiczenie sprawiasz, że wszystkie partie Twojego ciała pracują, wzmacniają się, modelują i spalają kalorie.

Dodatkową zaletą burpee jest to, że wykonanie go jest proste i nie wymaga ani żadnego sprzętu, ani dużej ilości czasu. Możesz wykonać trening podczas przerwy w pracy, rano po przebudzeniu, oraz w każdym innym momencie, w którym masz chwilę wolnego.

By rozpowszechnić to niezwykłe ćwiczenie, a dodatkowo dać Wam motywację do rozpoczęcia ćwiczeń postanowiłem stworzyć wyzwanie Burpees Challenge. Jeśli uda Wam się je ukończyć, przekonacie się dlaczego warto wykonywać burpee. Życzę Wam wytrwałości! :)

Podejmujesz wyzwanie? No to zaczynamy!

  1. Zjedź na dół wpisu i kliknij „Udostępnij”, dodając hashtag #BurpeesChallenge. Oczywiście jeśli nie chcesz nie musisz tego robić, lecz dzięki temu uda nam się zaangażować do zabawy więcej osób :)
  2. Z pewnością wiele osób wciąż zastanawia się czy podjąć wyzwanie. Pomóż im wykonać pierwszy krok i napisz w komentarzu coś motywującego. Trzymając się razem dużo łatwiej będzie nam osiągnąć sukces!
  3. Czas rozpocząć trening. Na końcu wpisu znajduje się rozpiska, która mówi ile powtórzeń burpee należy wykonać każdego dnia. Pamiętaj, by przed wykonywaniem ćwiczeń wykonać krótką rozgrzewkę (kilka pajacyków, trucht w miejscu, wymachy rąk i nóg). Dzięki temu unikniesz kontuzji, zmniejszysz zakwasy i przyspieszysz efekty. Czas start!
  4. Gdy zakończysz Burpees Challenge pochwal się w komentarzu do którego dnia udało Ci się dojść. Niech inni zobaczą, że to nic trudnego!

Jak prawidłowo wykonać burpee?

1508079_369757749861939_9180644055729948674_n

Jedno powtórzenie burpee:

  1. Zacznij od pozycji stojącej
  2. Opuść ręce do ziemi
  3. Wyrzuć nogi do tyłu, przechodząc do pozycji podporu przodem
  4. Opuść ciało, połóż się na brzuchu
  5. Podnieś się na rękach i przyciągnij nogi, wracając do pozycji siadu podpartego
  6. Wstań
  7. Wyskocz, wyciągając ręce w górę

Chcesz schudnąć? Połącz ćwiczenia z dietą i zrzuć 5 kg już po pierwszym miesiącu!
Jeśli Twoim celem jest spalenie tkanki tłuszczowej, połącz wykonywanie ćwiczeń z dietą odchudzającą. Tym sposobem Twój organizm zacznie spalać tłuszcz w ekspresowym tempie :) Sprawdź, jak ułożyć skuteczną dietę >>

Jeśli Burpees Challenge nie przekonuje Cię, sprawdź squat challenge, który pomoże Ci zaokrąglić pośladki!

Burpees Challenge

Podobają Ci się moje porady? Jeśli tak, polub mnie na facebooku! :)

A jeśli chcesz poznać przepisy na pyszne dania w wersji LIGHT, odwiedź mnie na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.