fbpx

Płaski brzuch w 30 dni: ABS CHALLENGE!

0

Płaski brzuch to coś, co chciałby mieć każdy. Niestety nie każdy wie, jak go zdobyć. Dołącz do naszego wyzwania ABS Challenge i już za 30 dni ciesz się płaskim brzuchem!

ABS Challenge to 30 dniowe wyzwanie, które pomoże Ci w osiągnięciu płaskiego brzucha. Zaproś do zabawy znajomych i udostępnij to na facebooku. Sprawdź, komu uda się je wykonać!

Na czym polega ABS CHALLENGE:

ABS Challenge to plan treningowy zawierający 3 ćwiczenia na mięśnie brzucha. Założeniem planu treningowego ABS Challenge jest wykonywanie ćwiczeń obwodowo, a więc wykonanie jednej serii ćwiczenia pierwszego, następnie bez odpoczynku 1 serii ćwiczenia drugiego i trzeciego. Przy każdym ćwiczeniu wykonaj tyle powtórzeń, ile przewidziane jest dla danego obwodu. Po wykonaniu takiego obwodu możesz odpocząć i zacząć wykonywać kolejny obwód.

Podstawowe zasady ABS CHALLENGE:

  • Ćwicz według planu treningowego przedstawionego poniżej.
  • Zaproś do zabawy znajomych i udostępnij ten artykuł na swojej tablicy. Dzięki temu zmotywujesz do ćwiczeń siebie i innych!
  • Przed każdym treningiem poświęć kilka minut na rozciąganie, by zmniejszyć zakwasy i uniknąć kontuzji. Sprawdź jak należy się rozciągać.
  • Ćwiczenia wykonuj obwodowo. Nie rób przerw między ćwiczeniami, czas na odpoczynek masz pomiędzy kolejnymi obwodami.
  • Ćwiczenia wzmocnią i wymodelują Twój brzuch. Jeśli jednak pokrywa go wyraźna warstwa tłuszczu, warto zastosować odpowiednią dietę by ją spalić. Sprawdź, jak ułożyć odpowiednią dietę!

Ćwiczenia ABS CHALLENGE:

Ćwiczenie 1: spięcia brzucha

Połóż się na plecach, zegnij nogi w kolanach oraz spleć ręce na karku. Wykonaj spięcie mięśni brzucha unosząc klatkę piersiową, aż do momentu maksymalnego spięcia mięśni, następnie wróć do pozycji początkowej. Pamiętaj, by nie ciągnąć szyi rękoma, oraz by nie unosić całych pleców, lecz samą klatkę.

Ćwiczenie 2: unoszenie bioder

Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia (możesz wsunąć je pod pośladki). Unieś lekko klatkę piersiową napinając mięśnie brzucha. Unieś proste nogi do góry, po czym podnieś biodra kilka centymetrów nad ziemię. W tej pozycji wytrzymaj chwilę, po czym opuść biodra i nogi (zatrzymaj nogi kilka centymetrów nad ziemią). Jeśli nie jesteś w stanie wykonywać tego ćwiczenia, możesz po każdym powtórzeniu kłaść nogi na ziemię.

Ćwiczenie 3: skręty tułowia

Do tego ćwiczenia potrzebujesz piłki lekarskiej, możesz ją zastąpić jakimś ciężkim, poręcznym przedmiotem. Połóż się na plecach nogi ugnij w kolanach, i lekko je rozłóż. Unieś proste plecy, by były pod kątem 45 stopni do podłogi. Złap piłkę lekarską i skręcając tułów przenoś ją z jednej strony na drugą.

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

abs challenge

Komentarze

Share.

Comments are closed.