fbpx

#a6wChallenge: Schudnij razem ze mną!

0

Aerobiczna szóstka Weidera to ciekawy program treningowy, który nie tylko doskonale modeluje brzuch, ale także spala tłuszcz. Dziś chciałbym zaprosić Was do podjęcia razem ze mną wyzwania #a6wChallenge. Czas zadbać o nasze brzuchy!

W okresie zimowym zaniedbałem swoją dietę i treningi, przez co na moim brzuchu pojawiła się warstwa tłuszczu. Czas się jej pozbyć! Dziś rozpoczynam 6-tygodniowe wyzwanie #a6wChallenge, do czego chciałbym zaprosić również Was. Kto jest ze mną? ;)

Zasady są proste. Trening wykonujemy codziennie, według rozpiski na dole. Pierwszego dnia wykonujemy 1 serię, a w niej 6 cykli (cykl to wykonanie każdego z ćwiczeń po jednym razie). W kolejnych dniach zwiększamy ilość serii i cykli tak, jak jest to przedstawione w tabeli poniżej.

Przykładowe wykonanie #a6wChallenge, dzień 2: Połóż się na podłodze. Wykonaj jedno powtórzenie ćwiczenia #1 (na lewą i prawą nogę), następnie jedno powtórzenie ćwiczenia #2, #3, #4, #5 i #6. To jeden cykl. Po wykonaniu pierwszego cyklu nie przerywaj ćwiczeń, od razu rozpocznij drugi cykl (czyli znów ćwiczenie #1). Na drugi dzień przewidziane są 2 serie po 6 cykli, zatem po wykonaniu 6 cykli przerwij ćwiczenia i odpocznij kilka minut. Gdy już złapiesz oddech zacznij wykonywać 2 serię.

Jak zacząć #a6wChallenge:

  • Najważniejszym założeniem #a6wChallenge jest oczywiście codzienne wykonywanie treningu a6w. Wykonujcie go na twardym podłożu (polecam robić to na dywanie, kocu lub macie treningowej, dzięki czemu unikniecie bólu pleców).
  • Udostępnijcie #a6wChallenge na facebooku i chwalcie się swoimi osiągnięciami. Dzięki temu więcej osób dołączy do wyzwania, a Wy zyskacie niesamowitą motywację do dalszych ćwiczeń! Zróbcie sobie również zdjęcie przed i obserwujcie efekty.
  • Udostępniając ten wpis oznaczcie swoich znajomych, których nominujecie do podjęcia wyzwania #a6wChallenge. Sprawdźcie, czy dadzą radę ;)
  • Dawajcie znać, jak Wam idzie. By motywować Was (i siebie) do ukończenia #a6wChallenge codziennie na moim fanpage’u będę zdawał relację z treningu. Piszcie w komentarzach przy którym dniu jesteście, motywujmy się nawzajem!

(by nie przegapić moich wpisów polubcie mnie na facebooku, a następnie najedźcie na przycisk „Lubię to” i wybierzcie „Posty w aktualnościach” , a następnie „wyświetlaj najpierw” :)

Ćwiczenie #1:

Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 1Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia. Unieś klatkę piersiową napinając mięśnie brzucha. Jednocześnie unieś jedną nogę w taki sposób, by kąt między udem a łydką był prosty. Pamiętaj, by unieść samą klatkę piersiową, plecy pozostawiając na ziemi. W momencie maksymalnego spięcia mięśni połóż dłonie na uniesionym kolanie (nie łap za nie), zatrzymaj ruch na kilka sekund, po czym powróć do pozycji startowej.

Ćwiczenie #2:

Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 2

Ćwiczenie wygląda podobnie do ćwiczenia #1. Jedyną różnicą jest to, że unosisz obie nogi razem, a nie każdą z osobna.

Ćwiczenie #3:

Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 3

To ćwiczenie również wygląda podobnie do ćwiczenia #1. W ćwiczeniu #3 nogi unosisz pojedynczo (tak jak w ćwiczeniu #1). Jedyną różnicą jest to, że zamiast kłaść dłonie na kolanie, splatasz je na karku.

Ćwiczenie #4:

Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 4To ćwiczenie przypomina ćwiczenie #2 (nogi unosisz razem). Nie kładziesz jednak dłoni na kolana, lecz tak jak w ćwiczeniu #3 splatasz je na karku.

Ćwiczenie #5:

Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 5

Spleć ręce na karku oraz delikatnie unieś klatkę piersiową i wyprostowane, złączone nogi. Teraz podnieś lewą nogę (tak jak w ćwiczeniu pierwszym). Tym razem nie zatrzymuj ruchu, lecz od razu wyprostuj lewą nogę, unosząc i uginając prawą (wykonaj „nożyce pionowe”). Jedno powtórzenie to uniesienie na przemian lewej i prawej nogi po 3 razy.

Ćwiczenie #6:

Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 6

Pozostawiając dalej ręce splecione na karku unieś obie wyprostowane nogi nad ziemię (tym razem wyżej), jednocześnie unosząc klatkę piersiową. Wytrzymaj w tej pozycji kilka sekund.

#a6wChallenge:

a6w

Komentarze

Share.

Comments are closed.