fbpx

8 sposobów na usunięcie cukru z pożywienia

0

Cukier jest głównym czynnikiem powodującym odkładanie się kolejnych fałd tłuszczu, których później bardzo ciężko się pozbyć. Warto postarać się ograniczyć jego spożywanie, by cieszyć się zgrabną i szczupłą sylwetką!

Przygotowaliśmy 10 sposobów, które pozwolą Ci skutecznie zredukować ilość cukru w diecie do minimum. Jeśli się do nich zastosujesz, już za kilka tygodni zauważysz znaczącą poprawę Twojej sylwetki!

Jak usunąć cukier z pożywienia?

1. Przestań słodzić

To podstawowa zasada. Przestań słodzić herbatę, kawę czy płatki śniadaniowe, a bardzo szybko zobaczysz efekty!

2. Nie daj się zwieść „zdrowemu cukrowi”

Mówi się, że brązowy cukier, cukier w nieprzetworzonej postaci oraz inne odmiany są zdrowsze i nie musisz ich unikać w trakcie diety. Prawdą jest, że są mniej szkodliwe dla zdrowia, niestety mają tak samo zły wpływ na Twoją sylwetkę, jak biały cukier!

3. Postaraj się unikać przetworzonych węglowodanów

Bagietki i chleb pszenny, makarony pszenne czy słodycze mają skład oparty na mące pszennej oraz innych składnikach, które organizm przekształca w cukier prawie tak szybko jak czystą glukozę. Jeśli często pojawiają się w Twojej diecie, mogą szybko zamienić się w kolejną fałdkę tłuszczu na brzuchu.

4. Zaopatrz się w słodzik

Większość z nas jest przyzwyczajona do słodkich potraw, przez co ciężko z dnia na dzień wyeliminować cukier ze swojej diety. W takim wypadku bardzo pomocny może okazać się słodzik. Nie kosztuje dużo, w smaku jest zbliżony do cukru, a nie powoduje odkładania tłuszczuZamów słodzik JUŻ TERAZ!

5. Uważaj na produkty LIGHT

Niektóre z nich rzeczywiście są bez cukru (np. coca-cola zero) i możesz je bez wyrzutów sumienia spożywać na diecie. Inne niestety lekkie są tylko w nazwie, dlatego zawsze zwracaj uwagę na tabelę wartości odżywczych na etykiecie!

6. Zostań detektywem żyności

Tabele wartości odżywczych ważne są nie tylko przy produktach LIGHT, ale także przy wszystkich innych. Wyrób w sobie nawyk spoglądania na etykiety podczas zakupów i wybieraj produkty o najmniejszej zawartości cukru!

7. Uważaj na soki i napoje

Soki i napoje często zawierają mnóstwo cukru, którego przecież chcesz unikać. Pamiętaj o tym!

8. Nie przesadzaj z owocami

Mówi się, że owoce to samo zdrowie. Całkowicie się z tym zgadzamy, lecz co za dużo to nie zdrowo. Owoce zawierają fruktozę, która w nadmiarze także może przybrać postać tłuszczu. Staraj się jeść 2-3 owoce dziennie.

Jeśli po przeczytaniu artykułu czujesz większą mobilizację do pracy nad swoją sylwetką, udostępnij ten artykuł na facebooku oraz polub nasz fanpage, a jeśli chcesz zacząć odżywiać się FIT, sprawdź przepisy na pyszne dania na dietę na naszym kanale na YouTube!

Komentarze

Share.

Comments are closed.