Co zrobić, żeby tak wyglądać? Oto 5 propozycji ćwiczeń!

0

Modelowanie sylwetki – 5 propozycji ćwiczeń:

Sezon plażowy zbliża się wielkimi krokami. Czas popracować nad swoją sylwetką, zacząć ćwiczyć i zastosować dietę odchudzającą. W dzisiejszym wpisie przedstawiam 5 treningów na brzuch i pupę, które warto wykonywać, by poprawić wygląd swojej sylwetki :) Zapraszam:

Większość programów treningowych na naszej stronie układamy w taki sposób, by można je było wykonać w domu, bez specjalistycznego sprzętu (wszystkie programy treningowe znajdziesz na naszej stronie w dziale FITNESS). Wszystko po to, by osiągnięcie szczupłej sylwetki było prostsze niż kiedykolwiek :) Programy treningowe które przedstawiam poniżej ułożone zostały w taki sposób, by umożliwić szybkie modelowanie sylwetki – dzięki czemu idealnie nadają się do plażowych przygotowań.

5 treningów na brzuch i pupę:

Trening #1: Nogi i pośladki

Ten zestaw treningowy to 5 ćwiczeń, doskonale modelujących nogi i pośladki. By osiągnąć optymalne efekty należy wykonywać go 3 razy w tygodniu, w 3 seriach obwodowych. W skład ćwiczeń wchodzą: przysiady, wykroki, unoszenie bioder, wspięcia na palce oraz sprint w miejscu. O tym jak wykonywać ten zestawie ćwiczeń dowiesz się tutaj >>

Trening #2: Ćwiczenia na obwisły brzuch

Zestaw ćwiczeń dla osób, które borykają się z problemem obwisłego brzucha. Cały trening trwa zaledwie kilkanaście minut, a jednocześnie pozwala osiągnąć niesamowite efekty. Zainteresowana? Więcej o tym treningu dowiesz się tutaj >>

Trening #3: FIT Challenge

Trening „FIT Challenge” to 6 ćwiczeń na mięśnie brzucha, które należy wykonywać codziennie. Ćwiczenia wyglądają niewinne, jednak już po pierwszym treningu poczujesz, jak Twój brzuch płonie (a wraz z nim spala się tłuszczyk :) )! Trening FIT Challenge znajdziesz tutaj >>

Trening #4: Trening ujędrniający – dla kobiet

Ten trening trwający zaledwie 5 minut zawiera ćwiczenia ujędrniające piersi i pośladki. Jeśli chcesz poprawić jędrność skóry w tych strategicznych miejscach, rzuć na niego okiem tutaj >>

Trening #5: Trening spalający tłuszcz

Wprawdzie ten trening nie jest ukierunkowany na modelowanie brzucha ani pupy, jednak uważam, że nie mogło go tu zabraknąć. Ćwiczenia zajmują 25 minut i spalą ogromne ilości tkanki tłuszczowej z całego ciała. Chcesz pozbyć się tłuszczu? Zacznij wykonywać ten trening >>

Podsumowanie:

Sezon plażowy zbliża się wielkimi krokami. Jeśli chcesz zdążyć spalić nadmiar tkanki tłuszczowej wybierz zestaw ćwiczeń dla siebie, oraz zastosuj dietę odchudzającą (tu nasza, sprawdzona dieta >>). Nie zapomnij też polubić nas na Facebook’u, by nie przegapić kolejnych FIT wpisów :)

 

Komentarze

Share.

Comments are closed.