5 dróg do szczupłej sylwetki: Wybierz najlepszą dla siebie!

0

Wielu z nas chce schudnąć. Jest na to kilka skutecznych sposobów, ważne jednak, by być konsekwentnym. Jeśli chcesz zgubić zbędne kilogramy, koniecznie przeczytaj ten artykuł i wybierz drogę dla siebie!

Przedstawiamy 5 skutecznych dróg do szczupłej sylwetki. Niektóre z nich są proste, lecz na efekty trzeba długo czekać. Inne są bardzo intensywne, treningi są ciężkie, ale efekty przyjdą bardzo szybko. W zależności od swoich upodobań, możliwości oraz oczekiwań, wybierz dla siebie najlepszy sposób treningu!

1. Trening aerobowy

Trening aerobowy, czyli na przykład: bieganie, jazda na rowerze, pływanie czy skakanie na skakance. Trening aerobowy jest najbardziej popularnym i jednym z najbardziej skutecznych treningów spalających tkankę tłuszczową.

Dodatkową zaletą tego treningu jest to, że jest on przyjemny, relaksujący, o niskiej intensywności. Dowiedz się więcej o treningu aerobowym.

2. Tabata, czyli trening w 15 minut

Tabata to intensywny trening całego ciała, który trwa zaledwie od 4 do 15 minut! Oprócz utraty tłuszczu wymodelujesz inne mięśnie swojego ciała, dzięki temu Twoja sylwetka będzie jeszcze bardziej zgrabna.

Z uwagi na dużą intensywność treningową, wybierając tabatę schudniesz w ekspresowym tempie! Dowiedz się więcej o tabacie!

3. Trening całego ciała, czyli FBW

Trening FBW to trening siłowy, z wykorzystaniem dużych ciężarów. Jak sama nazwa wskazuje, polega on na trenowaniu wszystkich partii mięśni na każdym treningu. Trening FBW jest bardzo dobry zarówno przy budowaniu masy mięśniowej, jak i redukcji nadmiaru tłuszczu. Wszystko zależy od tego, czy bilans kaloryczny jest dodatni, czy ujemny. Dowiedz się więcej o treningu FBW.

4. Trening interwałowy

Trening interwałowy, podobnie do tabaty jest bardzo intensywny, a więc nie zajmuje dużo czasu, a efekty przychodzą bardzo szybko. Jest to idealne rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz szybko poprawić swoją formę i spalić tłuszcz, a nie masz czasu na długie treningi. Dowiedz się więcej o treningu interwałowym.

5. Zbilansowana dieta

Tak naprawdę bez względu na to jaki trening wybierzesz, powinna towarzyszyć mu odpowiednio zbilansowana dieta (jeśli chcesz schudnąć, konieczny będzie deficyt kaloryczny). Nawet jeśli nie będziesz trenować, sama dieta może zdziałać cudaDowiedz się jak ułożyć zbilansowaną dietę!

Komentarze

Share.

Comments are closed.