5 ćwiczeń na obwisły brzuch!

0

Obwisły brzuch to problem wielu osób. Dziś przedstawię ćwiczenia, które pomogą Ci się z nim uporać! Oto 5 ćwiczeń na obwisły brzuch :)

Brzuch jest jedną z najbardziej problematycznych partii ciała. Tkanka tłuszczowa chętnie gromadzi się nam właśnie w tych rejonach, a podczas odchudzania znika niezbyt chętnie. Z kolei gdy już pozbędziemy się tłuszczu z brzucha, skóra często pozostaje rozciągnięta, a nasz brzuch jest obwisły i nie wygląda zbyt estetycznie. W dzisiejszym wpisie pokażę Ci, jak rozprawić się z tymi problemami ;)

Brzuch obwisły czy pokryty tłuszczem?
Na początku zaznaczę, że obwisły brzuch to nie to samo, co brzuch pokryty tłuszczem. W przypadku obwisłego brzucha mamy do czynienia z rozciągniętą skórą, lecz bez większej ilości tłuszczu (sytuacja występuje najczęściej u osób które szybko schudły, lecz nie wykonywały odpowiednich ćwiczeń, przez co ich skóra nie odzyskała elastyczności). W takim przypadku samo wykonywanie ćwiczeń opisanych poniżej powinno wystarczyć.

Jeśli Twoim celem jest nie tylko pozbycie się obwisłego brzucha, lecz także spalenie tkanki tłuszczowej, musimy wytoczyć większe działa. Oczywiście wykonywanie ćwiczeń opisanych poniżej jest jak najbardziej wskazane – to dzięki nim Twój brzuch odzyska jędrność, a mięśnie będą ładnie wymodelowane. Same ćwiczenia nie usuną jednak tkanki tłuszczowej.

Do usunięcia tkanki tłuszczowej niezbędne będzie wyeliminowanie złych nawyków żywieniowych oraz liczenie zjadanych kalorii (bez tego nie ma mowy o utracie tłuszczu). Warto także pomyśleć o zastosowaniu profesjonalnej diety odchudzającej. W tym momencie zaznaczę, że proces spalania tłuszczu to proces długofalowy. Nie da się stracić 7 kg tłuszczu w miesiąc (to znaczy da się, lecz wtedy dopadnie Cię efekt jojo). Odpowiednie tempo odchudzania to 2-3 kg miesięcznie. Zatem jeśli chcesz schudnąć 7 kg, potrwa to jakieś 3 miesiące.

Polub naszą stronę i nie przegap kolejnych wpisów! :)

Jak pozbyć się tłuszczu z brzucha?
Tak jak napisałam powyżej, do usunięcia tkanki tłuszczowej niezbędne jest wyeliminowanie złych nawyków żywieniowych oraz liczenie zjadanych kalorii. Brzmi skomplikowanie, jednak w praktyce nie jest to takie trudne. Wystarczy założyć sobie aplikacje Dziennik Kalorii >> i jeść według jej zaleceń :)

Załóż Dziennik Kalorii »

Drugim sposobem jest zastosowanie profesjonalnej diety odchudzającej. Jeśli wybierasz tę drogę, możesz skorzystać z usług naszego dietetyka – otrzymasz profesjonalną dietę odchudzającą dopasowaną do Twojego organizmu, a także zgarniesz ekstra gratisy! Dietę możesz zamówić tutaj >>.

Zamów dietę odchudzającą »

5 ćwiczeń na obwisły brzuch:

Ćwiczenie #1: spięcia brzucha

ćwiczenie 1 spięcia brzucha

Wykonaj 20-25 powtórzeń.

Ćwiczenie #2: wypychanie pośladków

ćwiczenie 2 wypychanie pośladków

Wykonaj 15-20 powtórzeń.

Ćwiczenie #3: skręty tułowia

ćwiczenie 3 skręty tułowia

Wykonaj 15-20 powtórzeń.

Ćwiczenie #4: wznosy nóg

ćwiczenie 4 wznosy nóg

Wykonaj 10-15 powtórzeń.

Ćwiczenie #5: rozciągnięcie mięśni prostych

ćwiczenie 5 rozciągnięcie mięśni prostych

Wykonuj przez około 30 sekund.

Po wykonaniu 5 ćwiczeń odpocznij i powtórz serię :)

Na dziś to tyle! Jak się podobało? ;) Nie zapomnij udostępnić dzisiejszych ćwiczeń znajomym. Zapisz się także na nasz newsletter oraz polub naszą stronę na facebooku >>, by nie przegapić kolejnych wpisów. Cześć! :)

Komentarze

Share.

Comments are closed.