fbpx

13 sposobów na zrzucenie 1 kilograma

0

 Jak wiadomo, najlepszym sposobem na odchudzanie jest połączenie odpowiedniej diety z aktywnością fizyczną. Istnieje jednak wiele różnych sposobów na spalanie tłuszczu, zatem przedstawiam Wam 13 niecodziennych sposobów na zrzucenie 1 kilograma!

Jeśli chcesz schudnąć, lecz regularne treningi i utrzymanie zbilansowanej diety stanowią dla Ciebie problem, potraktuj poniższe sposoby jako sztuczki, dzięki którym możesz pozbyć się kilku kilogramów.

Jeśli natomiast jesteś już na diecie, biegasz, trenujesz lub korzystasz z innej aktywności fizycznej, potraktuj je jako ciekawostki, które warto wprowadzać do swojego życia. Przecież zawsze możesz funkcjonować jeszcze lepiej :)

13 sposobów na zrzucenie 1 kilograma:

1. Ćwicz przed śniadaniem (1 kg w 10 dni)

Trenując na pusty żołądek osiągniesz lepsze rezultaty, niż ćwicząc po jedzeniu. Trening przed jedzeniem podnosi poziom hormonu wzrostu, co przekłada się na szybsze spalanie tłuszczu. Przykładem szybkiego treningu, który możesz wykonywać przed śniadaniem jest tabata.

Bardzo ważne, by po takim treningu zjeść lekki białkowo-węglowodanowy posiłek (w przeciwnym razie spowolnisz swój metabolizm).

2. Jedz tłuste śniadania (1 kg w 20 dni)

Badania wskazują, że jedząc tłuste śniadania w dalszej części dnia masz mniejszy apetyt, dzięki czemu zjadasz średnio o 15% mniej kalorii.

Pamiętaj jednak, by śniadanie komponować z produktów bogatych jedynie w zdrowe tłuszcze. Jeśli interesuje Cię temat wpływu śniadań na odchudzanie, przeczytaj ten wpis,

3. Pij sok z grejpfruta (1 kg w 42 dni)

Sok z grejpfruta zawiera enzymy, które stabilizują poziom insuliny we krwi. Dzięki temu pijąc szklankę soku z grejpfruta dziennie przyspieszasz proces spalania tłuszczu.

4. Jedz dużo białka (1 kg w 30 dni)

Do trawienia białek organizm potrzebuje więcej energii, niż do trawienia węglowodanów i tłuszczy. Jeśli białka stanowią dużą część składników odżywczych które zjadasz, możesz spalić nawet 200 kcal dziennie więcej!

5. Unikaj oglądania telewizji (1 kg w 52 dni)

Oglądanie programów kulinarnych sprawia, że przy kolejnym posiłku jemy o 10% więcej. Dodatkowo oglądanie telewizji sprzyja podjadaniu, którego często nawet nie zauważamy.

6. Jedz migdały (1 kg w 80 dni)

Jedzenie migdałów wspomaga pracę układu pokarmowego, co w efekcie oznacza zwiększenie ilości spalanych kalorii. Zaleca się jedzenie garści migdałów każdego dnia.

7. Często uprawiaj seks (1 kg w 56 dni)

Jest to chyba najprzyjemniejszy punkt na mojej liście :) W ciągu 20 minut seksu spalasz średnio 150 kcal, a dodatkowo przyspieszasz metabolizm tłuszczów.

Postaraj się uprawiać seks przynajmniej 4 razy w tygodniu, a dodatkowo wybieraj takie pozycje, w których spalisz jeszcze więcej kalorii!

8. Używaj ostrych przypraw (1 kg w 12 dni)

Ostre przyprawy zawierają kapsaicyne która przyspiesza metabolizm, a więc prowadzi do szybszego spalania tłuszczu. Do każdego posiłku dodawaj 1/4 łyżeczki ostrej papryki, a już po 12 dniach zobaczysz efekt :)

9. Jedz sałatki (1 kg w 14 dni)

By zmniejszyć ilość zjadanych kalorii, postaraj się zaczynać posiłki od zjedzenia sałatki. W ten sposób zjadasz aż o połowę kalorii mniej!

Baner
10. Pij zieloną herbatę (1 kg w 70 dni)

Zielona herbata zawiera składnik zwany galusan epigallokatechiny, który wzmaga utlenianie tłuszczu i przyspiesza przemianę materii. Pijąc 2 filiżanki zielonej herbaty dziennie, możesz spalić nawet 100 kcal więcej każdego dnia!

11. Spaceruj po obiedzie (1 kg w 14 dni)

Oprócz spalania kalorii spacer ma jeszcze jedną potężną zaletę. Spacerując 20 minut po obiedzie przyspieszasz trawienie na najbliższe 3 godziny, dzięki czemu jesteś w stanie schudnąć nawet 0,5 kg w ciągu tygodnia.

12. Unikaj stresu (1 kg w 30 dni)

Hormony stresu powodują namnażanie się komórek tłuszczowych, co z pewnością nie sprzyja odchudzaniu. Jeśli masz problemy ze stresem, wypróbuj ćwiczenia relaksacyjne. Możesz dzięki nim zgubić nawet 1 kg w ciągu miesiąca.

13. Waż się codziennie (1 kg w 15 dni)

Codzienne stawanie na wadze sprawia, że motywacja do odchudzania nie maleje, a wręcz jest coraz większa. Pamiętaj o tym i waż się codziennie rano, a znacznie łatwiej będzie Ci zgubić zbędne kilogramy!

 

Jeśli podobał Ci się mój wpis, nie zapomnij zostawić „lajka” i polubić mnie na facebooku, by nie przegapić kolejnych :)

 

Komentarze

Share.

Comments are closed.